قتل نعیم با ضربات هولناک سنگ به سرش توسط دوستش / قاتل رضایت گرفت + جزییات

به گزارش رکنا، تحقیقات جنایی در این پرونده از تابستان سال گذشته و با گزارش قتل در یک ساختمان نیمه‌کاره در پاکدشت آغاز شد.

ماموران با حضور درمحل با جسد نعیم ۳۲ساله نگهبان افغان‌ ساختمان‌ رو‌به‌روشدند که با اصابت جسم‌سخت‌ به‌سرش از پا درآمده بود.

صاحب ساختمان نیمه‌کاره در جریان ‌تحقیقات‌ گفت: نعیم و ‌دوستش بصیر چند ماهی است به‌عنوان نگهبان در این ساختمان ‌نگهبان ‌هستند‌.

امروز وقتی برای سرکشی به ساختمان رفتم از آنها خبری نبود.

وارد کانکس نگهبانی شده و با جسد غرق در خون نعیم روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس خبر دادم. با تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و‌ ماموران‌ تحقیقات برای دستگیری نصیر را آغاز کردند.

پس از دو روز متهم دستگیر شد و در تحقیقات به کشتن دوستش با ضربه سنگ اعتراف کرد.

پرونده با تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

نصیر قبل از محاکمه در شعبه سیزدهم دادگاه کیفری توانست رضایت اولیای دم را کسب کند و از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.دراین جلسه متهم با قبول اتهامش و ابراز پشیمانی گفت: من و نعیم دوست بودیم و برای کار از افغانستان به ایران آمدیم.

در یک ساختمان نیمه‌کاره به‌عنوان نگهبان مشغول به کار شدیم. مدتی بود بر سر این‌که چه کسی ظرف بشورد یا غذا درست کند، بحث می‌کردیم‌.آخرین باردعوای ما شدت گرفت و‌با پیچ گوشتی به سمتم حمله کرد‌.

من‌‌هم‌ سنگی برداشته وبه‌سرش‌ضربه زدم‌.

وقتی بیهوش‌ وغرق درخون روی زمین‌افتاد ازترس فرارکردم که دوروزبعد ماموران دستگیرم کردند.

نصیر درآخرین دفاعیاتش اظهار کرد: باورکنید راضی به مرگ نعیم نبودم وبرای دفاع از خودم او را زدم.

پدرم خانه باغی در افغانستان داشت که آن را فروخت و به اولیای دم داد تا رضایت دهند‌. حالا که اولیای دم رضایت داده‌اند، از قضات هم درخواست بخشش دارم تا نزد خانواده‌ام بر‌گردم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

کدخبر: 1014682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟