بازداشت سارق تک رو در تعقیب و گریز پلیس تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی های عوامل کلانتری 140 باغ فیض به جهت شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، در خیابان "آبشار" به یک دستگاه وانت پیکان که راننده ی آن مشغول زاغ زنی خودرو های پارک شده بود مشکوک شدند و وی را زیر نظر گرفتند که راننده با رویت ماموران بلافاصله از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از دقایقی تعقیب و گریز و عدم توجه متهم به دستور پلیس، ماموران با استفاده از طرح مهار موفق شدند متهم را متوقف و دستگیر کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از خودرو سارق تعداد دو رینگ و لاستیک کشف شد و پس از انتقال متهم به کلانتری به جرم خود و 35 فقره سرقت محتویات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف نمود و اظهار داشت که اموال مسروقه را در مخفیگاه خود نگهداری می کند که در تحقیقات و بررسی های پلیسی محل مخفیگاه وی کشف شد.

سرهنگ افشار گفت: پس از اخذ دستور قضایی، عوامل پلیس به مخفیگاه متهم مراجعه نموده و در آن تعداد 15 عدد رینگ، هفت حلقه لاستیک و تعدادی باطری و ضبط خودرو کشف و به جهت شناسایی مالباختگان و شکات به کلانتری اتقال داده شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم به جهت کشف جرائم احتمالی به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و ضد سرقت و دزدگیر های تصویری برای بالا رفتن ایمنی خودروی خود استفاده کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان های خلوت و کم تردد خودداری نمایند.

کدخبر: 1013841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟