اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه یازدهم تیر ماه 1403 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد ها و آغاز ترافیک در سطح معابر پایتخت بودیم .  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت : بار ترافیک در بزرگراههای اشرفی اصفهانی ، همت ، چمران ، آبشناسان ، حکیم ، شیخ فضل الله ، زین الدین ، بابایی ، محمد علی جناح شروع شده و در حال شکل گرفتن است .  

وی افزود : در محدوده بزرگراههای یادگار امام (ره )، صیاد ، امام علی (ع) ، شهید سلیمانی ، تهران – کرج ، آزادگان و نواب قبل از پل نهم دی و خیابان آزادی شاهد شروع ترافیک و آغاز تردد ها در این مقاطع هستیم . 

سرهنگ شریفی اظهار داشت : آبشناسان بعد از سردار جنگل سنگین ، همت از از جنت آباد ، لشگری از ستاری ، شیخ فضل الله از پل محمد علی جناح تا پل ستارخان نیمه سنگین ، بابایی به غرب از روی پل امام علی (ع) ، زین الدین از روی پل امام علی (ع) ، شهید سلیمانی از صیاد شیرازی ، نواب از نهم دی سنگین و خیابان آزادی نیز شاهد حجم شروع ترددها می باشیم . 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ : در محدوده بزرگراه فتح – میدان فتح به سمت میدان آزادی بدلیل انجام و فعالیت عمرانی شاهد ترافیک مقطعی در این محدوده هستیم و پس از انجام آن ترافیک این محل نیز کاهش می یابد .  

وی گفت : بار ترافیکی معابر شهر تهران تا 30 دقیقه دیگر شروع می شود وکسبه به محل کار خود مراجعه می کنند و از آنجاییکه کارمندان نیز می بایست تا ساعت 6 صبح سر کار خود حضور داشته باشند یک پیک ترافیکی قبل از ساعت 6 صبح در تهران داریم .  

وی افزود : حق تقدم در میادین با وسیله نقلیه ای است که در داخل میدان در حال تردد هستند و خودروهایی که وارد میدان می شوند باید صبر کرده تا دیگر خودروها که در میدان حضور دارند به مسیر خود ادامه دهند و سپس آنها عبور نمایند .

کدخبر: 1013718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟