زمین گیر شدنِ اراذل و اوباش معروف و سابقه‌دار

به گزارش رکنا، سرهنگ یداله طهماسیان اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر حضور اراذل و اوباش سابقه دار و حرفه ای و عاملان نزاع و درگیری ، قدرت نمایی و اخلال در نظم و آسایش عمومی ، ضرب جرح عمدی در مناطقی از شهرستان قرچک شامل محمد آباد، گوهر دشت و مافی آباد، رئیس پلیس اطلاعات بلافاصله نسبت به بررسی صحت و سقم موضوع اقدام کردند.

وی افزود: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت و عوامل عملیاتی آن یگان پس از بررسی و صحت دار بودن موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی با انجام سه عملیات ضربتی و پلیسی 5 نفر از اراذل و اوباش های سابقه دار و معروف را در پاتوق های خود واقع در محمد آباد ،گوهر دشت و مافی آباد دستگیر و از پاتوق آنان انواع سلاح سرد شامل چاقو قمه دشنه و شمشیر کشف و ضبط کردند که متهمین جهت تحقیقات تکمیلی به همراه اموال مکشوفه به پلیس امنیت شهرستان قرچک دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی به جرائم خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ " طهماسیان " با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس اجازه خودنمایی به هنجارشکنان نخواهد داد.

کدخبر: 1013217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟