رکورد مرگ و میر تصادفات در بزرگراه آزادگان!

به گزارش رکنا،  سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن در خصوص بزرگراههای خطرناک و حادثه ساز تهران اظهار داشت: رتبه اول کل تصادفات در شهر تهران در سه ماهه سال جاری (1403 ) به بزرگراه آزادگان اختصاص پیدا می کند.

وی بیان داشت : بعد از بزرگراه آزادگان ، بزرگراه امام علی ( ع ) و در رتبه سوم خیابان ولیعصر (عج) که یک معبر شریانی درجه اول می باشد و ترددهای بسیاری در آن به صورت روزانه صورت می پذیرد اختصاص دارد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: دو معبر بزرگراهی و یک معبر شریانی درجه اول بیشترین آمار تصادفات شهر تهران را بر اساس محل وقوع در بهار 1403 ، به خود اختصاص دادند.

سرهنگ جوانبخت افزود : در بررسی صورت گرفته از تصادفات فوتی شهر تهران در بازه زمانی بهار 1403 دریافتیم که بیشترین سهم ، به تصادفاتی مربوط می شد که سرعت عامل آنها بوده است وهمه این تصادفات در معابر بزرگراهی شکل گرفته است.

وی گفت: در یک فقره از این تصادفات سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه صیاد به موازات یک کامیون در حال حرکت بوده که سرنشین عقب این سواری که یک خانم بوده سر خود را از حد معمول بیشتر به بیرون آورده و متاسفانه پس از برخورد با گوشه کامیون منجر به فوت وی می گردد که این رفتار اشتباه ترافیکی می تواند حادثه ساز شود.

کدخبر: 1013158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟