غافلگیری دزدان نقابدار در خیابان پاتریس تهران  / در تعقیب و گریز پلیسی زمینگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری و دستگیری سارقان منزل طی گشت زنی های مداوم، عوامل کلانتری 137 نصر در محدوده  خیابان " پاتریس"  تهران یک دستگاه پژو پارس با پلاک دست نویس به همراه راننده که ماسک به چهره داشت را مشاهده کردند، که از خودرو پیاده شده و به طرز مشکوکی در حال  زاغ زنی منازل بود که جهت بررسی های بیشتر اقدام کردند.

وی افزود: متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران پلیس شد به سرعت متواری شد، ماموران دستور ایست را صادر نموده که بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار ادامه داد. در پایان پس از مدتی تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، موفق به دستگیری متهم شدند. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از کیف متهم یک عدد اسپر اشک آور، دو عدد بی سیم و همین طور ابزار و ادوات سرقت کشف شد. پس از انتقال به کلانتری و بررسی های بیشتر مشخص شد که متهم از سارقان سابقه دار منزل بوده و به 10 فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد، در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می برند از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری کنند.

کدخبر: 1012593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟