سارق خودروهای جنوب شهر در دام پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تشکیل پرونده ای مبنی بر سرقت خودرو در محدوده شهرری در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ و ارجاع پرونده‌ به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری حضرت عبدالعظیم(ع) با بررسی های تخصصی و رصدهای میدانی اقدام به پوشش نقاطی که احتمال حضور سارق در آن مکان ها متصور، نمودند.

سرهنگ طرهانی در ادامه بیان داشت: روز دوشنبه ماموران سوژه مورد نظر را به همراه خودرو مسروقه که یک دستگاه مزدا۳ بود مشاهده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و شلیک چند گلوله دستگیر نمودند که متهم به همراه خودرو سرقتی به کلانتری ۱۷۲ منتقل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم ۴۰ ساله که دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده و در زمان مرخصی از زندان به سر می برده در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو و چهار فقره سرقت دیگر اعتراف نموده و انگیزه خودرا از سرقت برطرف کردن نیاز های مالی خود بیان کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، از مردم خواست: خودرو را حتی الامکان در محل های نصب دوربین پارک شود و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنند.

کدخبر: 1009675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟