حمله وحشیانه به وکیل دادگستری در تهران + گفت و گو

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، افشین قاسمی وکیل باسابقه دادگستری 7 خرداد ماه سال جاری بعد از خروج از دفترش مورد هجوم وحشیانه 4 نفر قرار گرفت که بعد از گذشت 16 روز همچنان در دوران نقاهت است.

افشین قاسمی در گفت و گو با خبرنگار رکنا گفت: ساعت 5 عصر روز 7 خرداد ماه با خروج از محل کارم مورد هجوم افرادی ناشناس قرار گرفتم. آنها 4 مردبودند. یکی راننده پژو 405 بود که پلاک نداشت و 3 مرد دیگر که به من حمله ور شدند  مرا از هفت قسمت مورد ضرب و جرح قرار دادند و متواری شدند.

این وکیل در پاسخ به این سوال که آیا قبل از حمله مورد تهدید قرار گرفته است یا خیر گفت: بله تهدید شدم در خصوص یکی دو مورد از پرونده هایم تهدیداتی بوده است اما تا زمانی که مهاجمان دستگیر نشوند به طور قطع نمی توانم بگویم که کار چه کسی است؟ پلیس پیگیر این پرونده است و به سرنخ هایی رسیده است امیدواریم زودتر این مردان بی رحم دستگیر شوند. بعد از درگیری مردم به کمک من آمدند و من خودم بعد از حمله به سمت آنها دویدم اما متاسفانه نتوانستم چهره هایشان را شناسایی کنم.

وی در پایان در خصوص حال عمومی اش گفت: تاندون دست و پای چپ من دچار مشکل شد و من جراحی کرده ام و دوران نقاهت را می گذرانم.

کدخبر: 1007666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟