قتل خونین در میدان تره بار / علت حادثه چه بود؟

به گزارش رکنا، ظهر روز گذشته و در حالی ‌که مردم مشغول خرید از میدان تره‌بار شهرک فرهنگیان بودند، صدای تیراندازی در فضا پیچید. بسیاری از صحنه گریختند تا هدف گلوله‌ قرار نگیرند.
​​​​​​​یکی از شاهدان در محل حادثه گفت: آن ساعت در محل کارم بودم که صدای تیراندازی را شنیدم. وقتی به آنجا رسیدم اجساد 3 نفر در حال انتقال به آمبولانس بود.

البته اجساد ساعتی در محل بود تا ماموران اداره آگاهی برای بررسی به صحنه بیایند. دو نفر از مقتولان به نام فرزاد و فواد با هم برادر و بوکسور بودند.

حدود یک سالی بود که هر دو را می‌شناختم و در باشگاه با هم تمرین می‌کردیم. هر دو متاهل و صاحب فرزند بودند. هر دو برادر آدم‌های خوبی بودند و با کسی مشکلی نداشتند، اما نفر سوم که کشته شد، نامش افشین بود.

از قرار معلوم این 3 نفر با ضاربان درگیری یک اختلاف حساب داشتند و برای حل و فصل ماجرا با هم در آن محل قرار گذاشته بودند که درگیری ایجاد شد. ضاربان 2 برادر را در یک محل کشتند، اما نفر سوم پا به فرار گذاشت که ضاربان دنبالش رفتند و او را هم کشتند.

در محل درگیری که یک میدان تره‌بار است جمعیت زیادی هم آنجا بود‌، اما در جریان درگیری و تیراندازی به مردم عادی آسیبی وارد نشد. دو برادر ۳۵ تا ۴۰ ساله و افشین هم بین ۲۸ تا ۳۰ سال سن داشت.»
ضاربان پس از ارتکاب جنایت از محل گریختند، اما خیلی طول نکشید که دستگیر شدند. 
سرهنگ موسی بهاری، فرمانده انتظامی بوکان با اعلام این‌که ساعاتی بعد چهار نفر در ارتباط با نزاع و درگیری در این شهرستان دستگیر شدند، افزود: «‌علت وقوع این درگیری، اختلاف خانوادگی بوده است.‌»

کدخبر: 1006850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟