بازداشت سارق ۴۵ خودروی پراید در بویراحمد

به گزارش رکنا،"سرهنگ شاپور بهنام پور" روز سه شنبه اظهار کرد: سارقان خودروهای پراید مدل پایین فاقد سیستم قفل مرکزی یا ایموبلایزر (mmobilizer) به معنای جلوگیری از حرکت است. و امنیت سوئیچ خودرو را تا حد زیادی افزایش و سرقت بردن ماشین را سخت می‌کند) را در شهر یاسوج سرقت کردند.

مال خر: کسی است که به صورت غیرقانونی کالاهای دزدی ، قاچاق یا غیرمجاز را خریداری می‌کند و به عنوان واسطه به کسان دیگری می‌فروشد. خریداران نهایی معمولاً از غیرمجاز بودن کالاها آگاه نیستند. مال خری در کشورهای مختلف جرم محسوب می‌شود و مجازات قانونی دارد

بهنام پور ادامه داد: سارق خودروهای سرقتی را به نقاط خلوت حومه شهر یاسوج منتقل کرده و قطعات آنها را با توجه به فرصت و خلوتی مکان سرقت کرده و در نهایت خودروها را رها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با اقدام های پلیسی سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شد و نسبت به سرقت تمامی ۴۵ خودرو اقرار کرد و مال خر را نیز معرفی کرد.

بهنام پور ادامه داد: مال خر قطعات را در دیگر استان ها فروخته اگرچه بخش زیادی از قطعه های سرقت شده کشف شدند و مال خر و سارق که هر دو سابقه دار هستند پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

کدخبر: 1001899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟