انجام مقاله isi

چرا کشفیات جدید علمی در مقالات isi نوشته می شود؟

institute for Scientific Information) ISI) از معتبرترین و پرطرفدارترین پایگاه های علمی در دنیاست. همان گونه که المپیک عرصه نمایش بهترین عملکرد ورزشکاران است، پایگاه isi نیز بهترین عرصه برای ارائه کشفیات علمی جدید است. اعتبار فوق‌العاده بالای مقالات isi به قدری است که جدیدترین نتایج و اکتشافات علمی در این پایگاه ثبت می شود.

برای ثبت و انتشار دستاوردهای جدید علمی نیاز به بستری معتبر و بین المللی است. پایگاه isi نیز به دلیل قدمت و بهره گیری از تیم تخصصی و باسابقه این بستر را فراهم کرده است. از این رو کشفیات جدید علمی برای ثبت معتبر، انتشار گسترده و آگاه سازی جامعه علمی دنیا در قالب مقالاتisi نوشته می شود. طبق آخرین گزارشی که از فرآیند های انجام مقاله ISI توسط موسسه ها جمع آوری کرده ایم، متوجه شدیم که در سال های اخیر اکتشافات بسیار خوبی در این مقالات رخ داده است.

عجیب ترین اکتشاف دانشمندان ایرانی در سال های اخیر

یکی از عجیب ترین و البته کاربردی ترین اکتشافات دانشمندان ایرانی مربوط به از بین بردن مواد آلی مضر در فاضلاب صنعتی است. بدون شک فاضلاب و آلاینده های زیست محیطی صنعتی یکی از تهدیدات شاخص دنیای امروزی است. موضوعی که محیط زیست و به تبع آن زندگی موجودات کره زمین را تهدید می کند.

در این راستا، یکی از دانشمندان ایرانی با همکاری پژوهشگران استرالیایی موفق به از بین بردن مواد آلی مضر در فاضلاب صنعتی با استفاده از نانو خوشه های طلا شدند. طبیعتاً استفاده از فرمول خوشه های 9 اتمی طلا، اکتشافی جالب و عجیب است که می تواند سبب کاهش آثار مخرب فاضلاب صنعتی به ویژه مواد آلی مضر نظیر رنگ ها شود. این روش، می تواند یک جایگزین قوی برای فرآیندهای شیمیایی معمولی بوده و برای تصفیه آب استفاده می‌شوند.

از دیگر اکتشافات جالب توجه می توان به کشف حالت جدیدی از ماده اشاره کرد. در این خصوص یک محقق ایرانی با همکاری فیزیک‌دانان آمریکایی موفق به کشف حالت جدیدی از ماده شد. حالتی که می‌تواند ظرفیت ذخیره‌سازی انرژی ابزارهای الکترونیکی را تقویت کند. این ویژگی می تواند زمینه را برای ابداع نسل اول رایانه‌های کوانتومی هموار سازد.

مطمئناً انجام مقاله ISIو انتشار آن در مجامع علمی دنیا بهترین روش برای ثبت جهانی این گونه دستاوردهاست.

چگونه کشفیات جدید را از مقالات isi پیدا کنیم؟

برای یافتن کشفیات جدید علمی در مقالات isi کار دشواری ندارید. تمامی مقالات چاپ شده دارای کلمات کلیدی هستند. شما با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه علمی موردنظرتان در پایگاه های انتشار مقالات isi، می توانید آخرین کشفیات جدید را مشاهده کنید. بررسی سایت های انتشار مقاله و خبرهای جدید علمی نیز می تواند گزینه خوبی برای اطلاع از آخرین کشفیات و دستاوردهای جدید علمی باشد.

آیا چاپ و انجام مقاله isi محدود به کشفیات جدید است؟

پایگاه isi یک مرجع علمی معتبر و گسترده است و انتشار دستاوردهای جدید علمی تنها یکی از جنبه های آن است. به زبان ساده تر، isi مرجعی برای چاپ و نشر نتایج تمامی پژوهش ها و تحقیقات علمی است. حال این نتایج ممکن است در خصوص یک کشف جدید علمی یا یک آزمایش و پژوهش دانشجویی روی موضوع یا پدیده ای خاص باشد. امروزه بسیاری از دانشجویان در سراسر دنیا برای ثبت دستاوردها با نام شخصی و کسب امتیاز و نمره بالا اقدام به انجام مقاله isi می نمایند. در نتیجه چاپ و انجام مقاله isi محدود به کشفیات جدید علمی نیست.

چرا باید برای انجام مقاله ISI اقدام کنیم؟

شاید از خود بپرسید، مقاله ISI چیست و چرا باید نسبت به انجام آن اقدام کنیم؟ پاسخ ساده و روشن است. مزایای فوق العاده ارزشمند نوشتن مقاله آی اس آی رمز اصلی تمایل و گرایش دانشمندان و دانشجویان برای انجام آن است. مزایایی نظیر:

  • معتبرترین مرجع چاپ مقالات علمی در دنیا و ارزش بسیار بالا در مجامع علمی
  • بهترین راه برای ثبت پژوهش با نام شخصی. امروزه اکتشاف دانشمندان ایرانی با انجام مقاله ISI ثبت جهانی می شود.
  • بهترین گزینه برای تقویت رزومه با بالاترین امتیاز
  • کسب اعتبار و ارتقای رتبه علمی و شناخته شده به عنوان پژوهشگر و متخصص در زمینه مربوطه
  • انتشار مقاله isi برای ارائه نتایج و دستاوردها به مخاطبان سراسر جهان
  • امکان کسب بالاترین نمره های درسی و دفاع پایان نامه با انجام مقاله ISI
  • سابمیت، چاپ و پذیرش مقاله ISI با هدف پذیرش آسان تر برای کارشناسی ارشد و دکترا داخل و خارج از کشور
  • کسب امتیاز برای مصاحبه های استخدامی و کسب مشاغل تخصصی در شرکت های مختلف
کدخبر: 1031300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟