بازارهای اصلی مبلمان در تهران کجاست؟ + راهنمای خرید و قیمت

 

خرید مبلمان، معمولاً یکی از سرمایه‌گذاری‌های بسیار جذاب اما پرهزینه است که اغلب مردم برای آن وقت زیادی می‌گذارند؛ برای مثال، بسیاری از ما، به دنبال بازارهایی می‌گردیم که هم تنوع اجناس آن زیاد باشد و هم بتوان انواع مبل کلاسیک، راحتی و... با قیمت مناسب در آن خریداری کرد؛ با این حال، اگر از ساکن تهران بزرگ هستید، بخت با شما یار است؛

بازارهای مبل معروف و پرطرفداری در تهران وجود دارند که مخصوص خرید انواع سبک ها و مدل های مبلمان با بالاترین کیفیت هستند. اگر شما هم به‌دنبال این بازارها هستید، در ادامه با معرفی بهترین بازارهای مبل در تهران و راهنمای جامع خرید مبلمان در تهران را با ما همراه باشید. 

راهنمای کامل بهترین بازارهای مبل تهران؛ از کجا مبل بخریم؟

یکی از سؤالاتی که بسیاری از تهرانی‌ها برای خرید مبل کلاسیک و راحتی موردعلاقه خود در ذهن دارند، این است که از کجا مبل مناسب برای منزل خود را خریداری کنند؛ یا در کدام بازارها، مبل ارزان‌تر و یا مبل باکیفیت‌تر پیدا می‌شود. برای پاسخ به این سؤالات، قصد داریم به معرفی بهترین بازارهای مبل تهران بپردازیم. بازارهایی که اگر سری به آنها بزنید، به احتمال زیاد، دست خالی برنمی‌گردید. در ادامه، با 6 مورد از اصلی ترین بازارهای مبل تهران آشنا خواهید شد.

بازار مبل جاجرود

یکی از مقاصد جذاب برای علاقه‌مندان به مبلمان و طراحی داخلی، بازار مبل جاجرود است. این بازار، با محصولات متنوع و طرح‌های خاص، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.

در بازار مبل جاجرود، می‌توانید مبلمانی با کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فرد را پیدا کنید. اینجا بهترین برندها و طراحان مبلمان کلاسیک و سلطنتی در یک مکان گردآوری شده‌اند تا به شما امکان خرید محصولاتی با استانداردهای بالا و طراحی‌های خلاقانه را بدهند.

بازار مبل جاجرود، جایی است که طراحی و زیبایی را با کیفیت و عملکرد ترکیب می‌کند. طرح‌های مدرن، کلاسیک، هنری و خلاقانه اینجا به شما انتخاب‌های فراوانی را ارائه می‌دهد. هر قطعه مبلمان در این بازار، دارای سبک و استایل مخصوصی است و به شما فرصت می‌دهد تا جزئیاتی که با سلیقه شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

علاوه بر انواع مبل کلاسیک ساده ، نئوکلاسیک و رویال مبل ها، بازار مبل جاجرود دارای فضاهای دیگری نیز است. می‌توانید از خدمات مشاوره طراحی داخلی استفاده کنید و ایده‌های خلاقانه برای تزئین منزل خود بیابید. همچنین، با مراجعه به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های اطراف این بازار، لحظاتی شاد و لذت‌بخش را سپری کنید.

بازار مبل دلاوران

اگر سری به بلوار دلاوران در تهران بزنید، می‌توانید یکی از بزرگترین بازارهای مبل پایتخت، یعنی بازار مبل دلاوران را مشاهده کنید. در تمام مسیر خیابان دلاوران و خیابان هنگام، صدها فروشگاه مبل، سرویس خواب و لوازم دکوراسیون را می‌توانید در دوطرف خیابان ببینید که شهرت زیادی در زمینه فروش مبلمان باکیفیت دارند.

در این بازار می‌توانید انواع میز ناهارخوری، مبلمان، سرویس خواب، لوازم دکوراسیون، سیسمونی و غیره را خریداری کنید. نکته جالب اینکه، بازار مبل دلاوران، فاصله کمی تا ایستگاه مترو جانبازان دارد؛ همچنین در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد. بازار مبل دلاوران، همه‌روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب در نیمه اول سال، و 8 صبح تا 8 شب در نیمه دوم سال، دایر است.

بازار مبل خاوران

از جمله بازارهایی که در فاصله کمی از کارگاه‌های تولید مبل واقع شده است، بازار مبل خاوران است. این ویژگی سبب شده است که این بازار، جزو بازارهای مقرون‌به‌صرفه برای خرید مبل باشد.

در بازار مبل خاوران کالاشهر، بیش از 700 ست از مبلمان کلاسیک و صدها مدل مبل راحتی و مدرن به‌فروش می‌رسد. تولید کنندگان از سراسر تهران تولیدات خود را به این بازار آورده اند و تنوع گسترده مبلمان در این بازار، هرنوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. بازار خاوران در جاده خاوران قرار دارد و دارای امکاناتی مانند پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ است.

بازار مبل چهاردانگه

یکی دیگر از بزرگترین بازارهای مبل تهران، بازار مبل چهاردانگه است که در بزرگراه آیت‌الله سعیدی به سمت چهاردانگه واقع شده است. این بازار، در نزدیکی ایستگاه اتوبوس 12 فروردین قرار دارد. نکته جذاب درباره بازار چهار دانگه، نزدیکی آن به پمپ بنزین و ایستگاه CNG است.

علاوه بر این، در بازار چهاردانگه، ده‌ها شرکت تولیدی مبلمان و صدها فروشگاه مبل باکیفیت وجود دارد که می‌توانید از میان آنها، بهترین مبل برای منزل خود را انتخاب کنید. تمام پاساژها در این بازار از ساعت 10 صبح تا 9 شب فعالیت می‌کنند.

مبلمان کلاسیک فیدار

فروشگاه  فیدار

در میان بازارهای بزرگ مبل تهران، بازار مبل فیدار، یکی از مدرن‌ترین بازارهای مبل پایتخت است که در دو شعبه جاجرود به آدرس: جاجرود، کمرد، 50متر پایین تر از خیابان چمستان، فروشگاه فیدار و شعبه بازار مبل ایران 3، طبقه 2، پلاک 231 فعالیت می‌کند. این فروشگاه، با سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش مبلمان باکیفیت و تضمین‌شده، کلیه محصولات خود را با کیفیتی قابل رقابت با نمونه های خارجی و قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علاوه براین، ممکن است به هر دلیلی، فرصت کافی برای حضور در بازارهای اصلی و بزرگ مبلمان در تهران را نداشته باشیم. در این صورت، خرید از فروشگاه‌های آنلاین، یکی از بهترین کارها است. فروشگاه مبل کلاسیک فیدار در همین زمینه، به صورت آنلاین و حضوری، متنوع‌ترین آنلاین‌شاپ مبلمان در کشور است که تنوع محصولات آن، دست شما را برای خرید هر مبلی کاملاً باز می‌گذارد.

بازار مبل ایران یافت آباد

بازار مبل یافت آباد

اگر به دنبال تزئین خانه‌تان با مبلمانی منحصر به فرد و زیبا هستید، بازار مبل یافت آباد تهران بهترین انتخاب برای شماست. اینجا همه‌چیز را برای تامین نیازهای شما در زمینه مبلمان فراهم کرده‌اند. با همفکری با طراحان مبلمان معروف و برندهای معتبر، محصولاتی با کیفیت بالا و طرح‌های خلاقانه در انتظار شماست.

در بازار مبل یافت آباد تهران، تنوع فروشگاه‌ها و محصولات غنی و گوناگونی وجود دارد. از مبلمان کلاسیک و آثار هنری گرفته تا طراحی‌های مدرن و نوآورانه، می‌توانید انتخابی مناسب برای سلیقه خود پیدا کنید. هر فروشگاه دارای شخصیت و استایل مخصوصی است و به شما فرصت می‌دهد تا با محصولات آن آشنا شوید و بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

علاوه بر فروشگاه‌های مبلمان، بازار مبل یافت آباد تهران دارای امکانات دیگری نیز است. پارکینگ‌های بزرگ با ظرفیت بالا برای راحتی شما، محل‌های تفریحی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، همه در دسترس شما قرار دارند. شما می‌توانید در کنار خرید لذت بخش خود، از لحظاتی شاد و خاص در محیطی دلنشین بهره‌مند شوید.

کلام آخر؛ شما لایق بهترین مبلمان هستید

در پایان خوب است به این نکته اشاره کنیم که علاوه بر بازارهای اشاره شده، بازارهای بزرگ دیگری مانند بازار مبل ایران 3، بازار مبل نعمت آباد، بازار مبل عبدل آباد، بازار مبل شهرک ولیعصر و بازار مبل وردآباد تهران نیز وجود دارند که در این مقاله به آنها اشاره نشده است.

 قبل از مراجعه حضوری به بهترین بازارهای مبل تهران، بهتر است درباره انواع مبلمان در بازار تحقیق کنید؛ سبک و دیزاین منزل خود را بررسی کرده و پس از آن، برای خرید مبل تصمیم بگیرید. به همین دلیل، معمولاً خرید از فروشگاه‌های آنلاین، یکی از بهترین کارها است که هم در زمان و هم در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

 

کدخبر: 919755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟