کاشت مو به روش FUT؛ بهترین روش کاشت مو در دنیا

کاشت مو به روش FUE یک فرآیند دقیق است که تارهای مو از یک ناحیه پرپشت برداشته و سپس برای پوشاندن و پر کردن نواحی کم‌پشت، منتقل و پیوند زده می‌شوند. روش FUE به‌دلیل نتایج ماندگار و طبیعی یکی از بهترین روش کاشت مو در ایران محسوب می‌شود. از مزیت‌های این رو می‌توان به پرداخت هزینه کم، بهترین روش کاشت موی سر، پرتراکم‌ترین کاشت، انجام عمل بدون فرورفتگی و برجستگی و مدت زمان کم گرافت خارج از بدن اشاره کرد. 

شرایط مورد نیاز برای کاشت موی FUT 

برای دستیابی به نتایج طبیعی کاشت مو به روشFUT باید شرایط مورد‌نیاز را داشته باشید. این شرایط شامل ثابت بودن الگوی ریزش، سن بالای 25 سال و بانک موی سالم و کافی است. همچنین مراجعه‌کننده باید از سلامت عمومی برخوردار باشد و تناسب بین رنگ پوست و مو برقرار باشد. 

کاشت مو به روش FIT؛ جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو به روش FIT فولیکول‌های مو به‌شکل دانه دانه از ناحیه پشت سر استخراج و سپس به نواحی طاس و کم‌پشت پیوند زده می‌شوند. تکنیک FIT  به‌عنوان یک روش جدید کاشت مو شناخته شده است، زیرا در این روش کاشت موی طبیعی بدون جراحی انجام می‌شود و بعد از فرآیند هیچ‌گونه جای زخم در محل برداشت و ناحیه پیوند مشاهده نخواهید کرد. روش‌هایی همچون رباتیک یا SUT،ARTAS و میکروفیت از زیر‌مجموعه‌های نوین کاشت موی FIT هستند. 

از مزیت‌های این روش از کاشت می‌توان به غیر‌تهاجمی بودن، نتایج طبیعی، بهبود سریع زخم‌ها، احساس درد کم و کمترین میزان آسیب به فولیکول‌های مو اشاره کرد. 

شرایط مورد نیاز و کاندید مناسب برای کاشت موی روش FIT 

برای انجام کاشت مو به روش FIT، کاندیدای پیوند باید از یک سری شرایط اولیه برخوردار باشند که شامل سن بالای 25 سال، مبتلا نبودن به بیماری‌های پوستی، تراکم مناسب در بانک مو، تیپ طاسی یا الگوی ریزش مشخص، استاندارد بودن خون‌رسانی در ناحیه مورد‌نظر در صورت اسکار و جای سوختگی و داشتن هزینه کاشت مو است. بهترین مدل کاشت مو برای افراد با الگوی ریزش موی مردانه است. 

کاشت مو به روش ترکیبی؛ بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

کاشت مو به روش ترکیبی با ترکیب برداشت مو به روش FUE و FIT به‌عنوان بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا انجام می‌شود. در این روش یک نوار مو باریک از پوست سر اهدا‌کننده برداشته می‌شود و نوار برداشته شده به گرافت‌های کوچک تقسیم می‌شود و سپس این گرافت‌ها با زاویه دقیق به ناحیه مورد‌نظر پیوند زده می‌شود. پس از انجام مرحله FUT، تکنیک کاشت موی FIT شروع می‌شود. در این مرحله گرافت‌های بیشتری از ناحیه اهدا‌کننده برداشته و در ناحیه گیرنده کاشته می‌شود.

این روش علاوه‌بر پر تراکم ترین روش کاشت مو و پوشش بهتر نواحی طاس از سایر مزیت‌ها دیگر برخوردار است. با ترکیب این دو روش می‌توان از ایجاد بزرگ و زشت جلوگیری کرد و اجرای مرحله دوم در فاصله کوتاهی پس از مرحله اول باعث دستیابی به نتایج طبیعی‌تر می‌شود. 

شرایط مورد‌نیاز و کاندید مناسب کاشت مو به روش ترکیبی 

برای انجام کاشت ترکیبی همانند سایر روش‌های کاشت از یک سری شرایط برخوردار باشید. در کاشت مو به روش ترکیبی متقاضی باید بالای 25 سال باشد و به بیماری آلوپسی یا ریزش سکه‌ای دچار نباشد. همچنین در صورت وجود اسکار سوختگی و جای بخیه، خون‌رسانی در ناحیه مورد‌نظر استاندارد باشد. 

کاشت مو به روش FUE؛ روش جدید کاشت مو در ایران

کاشت مو به روش FUE با جایگزینی فولیکول‌های قدیمی با فولیکول‌های جدید که هنوز توانایی رشد دارند، باعث رشد مجدد مو در نواحی کم‌پشت و طاس می‌شوند؛ در‌واقع موهای طبیعی شما از ناحیه‌ای به ناحیه دیگر، برای پوشاندن نواحی کم‌پشت و طاس منتقل می‌شود. از مزیت‌های این روش می‌توان به تایج ماندگار و طبیعی و بدون عارضه بودن آن اشاره کرد. 

کاشت مو در شقیقه به روش FUE 

شرایط مورد‌نیاز و کاندیدای مناسب کاشت مو به روش FUE 

یکی از شرایطی که شما را کاندید مناسب برای کاشت مو به روش FUE تبدیل می‌کند، وجود موهای سالم در پشت و کناره‌های سر است. همچنین سلامت عمومی بدن، الگوی ریزش ثابت و سن بالای 25 سال از ضرورت‌های نتایج طبیعی است. 

کاشت مو به روش BHT؛ روشی نوین برای کاشت مو در آقایان و بانوان

کاشت مو به روش BHT یک راه‌حل موثر برای افرادی است که به طاسی پیشرفته دچار هستند. در این روش امکان برداشت مو از سر، سینه، پا، ریش، سینه و بازو فراهم شده است. در این روش فولیکول‌های مو به‌صورت دقیق برداشته و سپس به نواحی طاس پیوند زده می‌شود. از مزیت‌های این روش می‌توان به غیر‌تهاجمی بودن آن اشاره کرد. این روش با‌عنوان بهترین روش کاشت مو بدون عمل و ماندن جای زخم است. 

کاندید مناسب و شرایط مورد‌نیاز برای کاشت مو به روش BHT

در روش BHT فرد علاوه‌بر فاقد بیماری پوستی، الگوی ریزش مشخص، خون‌رسانی استاندارد و سن بالای 25 سال، باید بانک مو با تراکم مناسب در سایر نواحی مانند سینه، کتف و زیر ریش داشته باشد. همچنین باید از فولیکول‌هایی با شرایط و استاندارد مشابه به موهای سر برای برداشت از بدن برخوردار باشد. 

خدمات تخصصی کاشت مو با تکنیک‌های به‌روز در کلینیک فوق تخصصی کاشت و پیوند مو

در این مقاله در مورد بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا صحبت کردیم. کاشت مو به روش FIT، FUT، FUE، BHT و ترکیبی همگی برای پرپشت و حجیم کردن موهای شما طراحی شده است که شرایط انجام این روش‌ها تقریبا یکسان است. 

کلینیک ایران فیت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و به‌روز، مجموعه‌ای از خدمات تخصصی را با ارزیابی موی سر، برای کاشت مو ارائه می‌دهد. خدمات کلینیک ایران فیت شامل مشاوره اولیه، آماده‌سازی، ارائه دستورالعمل و پشتیبانی مداوم است. برای تجربه دلنشین و داشتن موهای پرتراکم حتما با شماره‌های درج شده در سایت ایران فیت، رکوددار بیشترین تعداد کاشت موی موفق در ایران تماس بگیرید.

کدخبر: 1029186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟