ال بانک

معرفی صرافی ال بانک

صرافی ال بانک (LBank) یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی این صرافی کریپتو در اندونزی است و  در سال 2015 تاسیس شد. تقریبا به 200 کشور مختلف خدمات ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی صرافی ال بانک، نوع خدمات و امکاناتی است که ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، شما در این صرافی به طیف گسترده‌ای از انواع معاملات مانند Spot، Future و ETF و همچنین، بیش از 670 ارز دیجیتال دسترسی دارید. همین موضوع باعث محبوبیت هر چه بیشتر صرافی ال بانک در سراسر جهان شده است.

صرافی ال بانک با یک رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی طراحی شده که تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. پس اگر به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اید، نگران نباشید؛ صرافی ال بانک یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع معاملات شما است. همچنین، صرافی ال بانک تنها محدود به نسخه تحت وب نمی‌شود. بلکه معامله گرانی که عادت به معامله در تلفن همراه خود را نیز دارند، می‌توانند نسخه اندروید یا IOS این صرافی را در موبایل خود نصب کنند. صرافی ال بانک از سال 2015 که تاسیس شد، تاکنون توانسته تقریبا 5 میلیون کاربر فعال جذب کند و به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال تبدیل شود.

برای بررسی اعتبار صرافی ال بانک و اطمینان از امنیت این صرافی، می‌توانید به سایت کوین مارکت کپ (Coin Market Cap) مراجعه کرده و رتبه صرافی ال بانک را مشاهده کنید. این صرافی در رتبه 21 صرافی‌های ارز دیجیتال قرار دارد که نشان از اعتبار بالای بین المللی این صرافی است.

صرافی ال بانک برای ایرانی‌ها

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تریدرهای ایرانی پیش از ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، انتخاب صرافی مناسب و امن است و البته داشتن آموزش های فارسی برای قسمت های مختلف آن هست؛ خوشبختانه ال بانک فارسی آخرین اموزش های رایگان صرافی ال بانک را به زبان ساده و فارسی روان آموزش می دهد. همچنین صرافی باید کاربری ساده‌ای داشته باشد و از طرفی برای کاربران ایرانی قابل‌دسترس و امن باشد. در این میان، صرافی ال بانک با سابقه‌ای طولانی در بازار کریپتو، یکی از گزینه‌های موردتوجه است. اما سؤالی که برای تریدرهای ایرانی مطرح می‌شود این است که آیا ال بانک از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند و برای آنها امن است؟

تا چندی پیش، ال بانک فقط به دلیل ملاحظات قانونی، ثبت‌نام و فعالیت کاربران را در برخی کشورها از جمله چین و ایالات متحده محدود کرده بود. اما در حال حاضر، مانند سایر صرافی‌های معتبر، ال بانک نیز به کاربران ایرانی اجازه احراز هویت و فعالیت با KYC را نمی‌دهد.

بااین‌حال، جای نگرانی نیست! ایرانیان می‌توانند بدون احراز هویت با تغییر آیپی خود، در صرافی ال بانک ثبت‌نام کرده و به‌راحتی به معاملات خود بپردازند. البته، در هنگام استفاده از هر صرافی، چه برای کاربران ایرانی و چه برای سایر کاربران، رعایت نکات امنیتی و احتیاط ضروری است. با درنظرگرفتن این نکات، تریدرهای ایرانی می‌توانند از ال بانک به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای انجام معاملات کریپتوکارنسی خود استفاده کنند.

مزایای صرافی lbank

مزایا صرافی Lbank

صرافی ال ‌بانک نیز مانند هر صرافی دیگر، مزایا خود را دارد. در زیر لیستی از مزایا آن ارائه می‌دهیم:

  • رابط کاربری ساده: رابط کاربری بسیار ساده و راحت دارد، به همین خاطر حتی تریدرهای تازه‌کار هم می‌توانند به‌راحتی با آن کار کنند.

  • پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال: Lbank از بیش از 670 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که این موضوع تنوع زیادی را برای انتخاب به کاربرانش می‌دهد.

  • معاملات فیوچرز: از معاملات فیوچرز با اهرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با ریسک بیشتر، سود بیشتری کسب کنند.

  • سرعت عمل بالا در لیست‌کردن رمزارزهای جدید: ال بانک خیلی سریع رمزارزهای جدید را در لیست خود قرار می‌دهد. این موضوع این پلتفرم مالی را به یک گزینه ایده‌آل برای معامله‌گران که به دنبال سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین‌های تازه‌وارد هستند، تبدیل می‌کند.

  • دارابودن ارز دیجیتال بومی: یک ارز دیجیتال بومی به نام LBK دارد که می‌توانید آن را در همین صرافی معامله کنید.

  • پشتیبانی از بیش از 50 ارز دولتی: امکان واریز و برداشت با بیش از 50 ارز دولتی مانند پوند، روبل، دلار و ... را برای کاربرانش فراهم می‌کند ولی متاسفانه از ریال پشتیبانی نمی کند.

  • ارائه 860 جفت معاملاتی: حدود 860 جفت معاملاتی مختلف را به کاربرانش ارائه می‌دهد که تنوع زیادی را برای انتخاب به آنها می‌دهد.

  • کارمزد ال بانک: ال بانک به دلیل کارمزدهای ناچیز خود در معاملات، بین صرافی‌های کریپتو معروف است. این موضوع این پلتفرم را به یک گزینه ایده‌آل برای معامله‌گران فعال تبدیل می‌کند.

  • پشتیبانی 24/7: به‌صورت 24 ساعته و از طریق ایمیل، چت زنده و شبکه‌های اجتماعی به کاربرانش پشتیبانی ارائه می‌دهد.

  • امنیت: از سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای برای محافظت از دارایی‌های کاربرانش استفاده می‌کند.

  • بدون نیاز به احراز هویت: برخلاف بسیاری از صرافی‌ها، ال بانک برای ثبت‌نام و معامله به احراز هویت کامل نیاز ندارد.

سوالات متداول

آیا کاربران ایرانی امکان معامله در صرافی ال بانک را دارند؟

بله، کاربران ایرانی می‌توانند بدون انجام احراز هویت از صرافی ال بانک استفاده کنند.

آیان بدون احراز هویت امکان معامله در صرافی ال بانک وجود دارد؟

بله، احراز هویت در صرافی ال بانک اجباری نیست ولی حتما باید گزینه‌های امنیتی حساب کاربری خود را فعال کنید.

صرافی ال بانک معتبر است؟

صرافی ال بانک رتبه 21 در میان تمام صرافی‌های ارز دیجیتال دارد. همین موضوع نشان از اعتبار و امنیت این صرافی است. می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره صرافی ال بانک را در سایت CoinMarketCap مشاهده کنید.

کدخبر: 1028884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟