تلاش های شجاعانه فراجا و اقدمات دستگاه قضایی استان قزوین در جهت صیانت از منافع مردم تحسین برانگیز است

به گزارش رکنا ازقزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای اداری استان قزوین اظهار داشت: هفته فراجا فرصت مناسبی برای تقدیر و قدردانی از تلاش های مجاهدان خاموشی است که شاید خیلی از مردم نسبت به این تلاش ها مطلع نباشند ولی این مجاهدت ها منجر به ایجاد آرامش و امنیت با ثبات در جامعه شده است و ما قدردان همه این زحمات خالصانه هستیم.

وی افزود: اتفاقات خوبی توسط دستگاه قضایی استان قزوین در حال انجام است و مسئولان و مدیران این دستگاه نه تنها به مراجعه کنندگان پاسخ می دهند بلکه بر مسائل زمین مانده ای که نیازمند ورود آنها می باشد هم ورود جدی دارند.

اعلایی گفت: اقدامات اخیری که در جهت صیانت از منافع مردم و مقابله با سوءاستفاده از جریان های ناسالم در دستگاه قضا استان قزوین پیگیری می شود، قابل تقدیر و تحسین برانگیز است و تمامی این اقدامات هوشمندانه، مبنایی و با سلامت لازم انجام می شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه اجرایی و قضایی در جهت صیانت از منافع مردم در استان قزوین وجود دارد که برکات این تعامل را هر روز بیشتر از گذشته خواهیم دید.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به حماسه آفرینی مجاهدان فلسطینی اظهار داشت: سربازان جبهه مقاومت امروز پرچم کلمه حق را بلند نگه داشته اند و به کسانی که جز زبان زور نمی فهمند، توان ملت اسلام را تفهیم کردند که اتفاقات بسیار قابل توجهی است و نشان دهنده این است که امکان لازم برای استقرار کلمه الله در جامعه جهانی وجود دارد.

وی افزود: در این مسیر دعای خیر مؤمنین و مسلمانان در پیروزی های جبهه مقاومت و تسریع در فروپاشی جریان کفر موثر خواهد بود و امیدواریم پیروزی های جبهه مقاومت روز به روز افزایش پیدا کند.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 936368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟