اهمیت خرید گیفت کارت

 

ما این مطلب را به بررسی جامع اهمیت خرید گیفت کارت اختصاص دادیم و در کنار این موضوع، قصد داریم بدانیم که آیا در ایران نیز می‌توان به صورت قانونی و ریالی گیفت کارت خریداری کرد یا خیر؟! اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

گیفت کارت چیست؟

پیش از پرداختن به بحث اهمیت خرید گیفت کارت و پاسخ به این سوال که چرا باید گیف کارت خریداری کنیم؟ کمی باید عقب‌گرد کرده و نگاهی به مفهوم خود گیفت کارت داشته باشیم که بررسی این چیستی قادر است بسیاری از حقایق را در ارتباط با این کارت‌های جادویی برای ما برملا نماید. گیفت کارت (Gift Card) در اصل نوعی کارت فیزیکی یا مجازی بوده که از سوی کمپانی مشخصی نظیر آمازون صادر می‌شود و با استفاده از آن می‌توان حساب کاربری خود را در آمازون (بدون استفاده از حساب پی‌پال یا استفاده از ویزا/مسترکارت) شارژ کنیم.

دلایل رواج استفاده کمپانی‌ها و برندها از گیفت کارت

همان طور که خرید گیفت کارت برای مشتریان و کاربران اهمیت دارد، این موضوع برای برندها نیز حائز اهمیت بوده و به دنبال توسعه عرضه گیفت کارت‌ها هستند؛ اما دلایل آن‌ها برای انجام چنین کاری چیست؟! به طور کلی صاحبان این برندها و کمپانی‌ها نیز به دنبال استفاده از مزایای گیفت کارت هستند که این مزایا برای صاحبان کسب‌وکارها به شرح زیر است:

  • جذب کاربران و مشتریان جدید: براساس روانشناسی بازار، بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید چیزهایی هستند که تاکنون آن را امتحان نکرده‌اند و دیدن گیفت کارت یک کمپانی می‌تواند ترغیب خوبی برای خرید از آن برند خاص باشد! برخلاف ایران که عمدتاً از گیفت کارت به عنوان روشی برای دور زدن تحریم‌های مالی و انجام پرداخت‌های بین‌المللی از سوی کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ عموماً از این گیفت کارت‌ها به عنوان هدیه استفاده می‌شود و دقیقاً به همین علت است که اسم آن‌ها را گیفت کارت (Gift به معنای هدیه است) گذاشته‌اند. در چنین حالتی طبیعتاً یک کمپانی علاوه بر مشتریان قدیمی خود مشتریان جدیدی به دست می‌آورد و به نوعی از این موضوع نفع می‌برد.
  • امنیت بالا و سهولت در خرید: امنیت یکی از مؤلفه‌هایی بوده که کاربران را ترغیب به خرید از سرویس‌ها و برندهای مختلف می‌کند؛ تصور کنید که در حال خرید کالای مورد علاقه خود از فروشگاه آمازون هستید، بدون آن که نگرانی خاصی از بابت وارد کردن اطلاعات بانکی خود در سامانه‌های این استور داشته باشید، تصور شیرینی است؟ این سهولت خرید سبب شده تا ساکنان کشورهای تحریمی همچون ایران نیز به عنوان یک شهروند بین‌المللی بتوانند در شرایطی یکسان با کاربران سایر کشورها خریدهای خود را انجام داده و نگرانی خاصی از بابت نحوه پرداخت هزینه خرید خود نداشته باشند.

مطلب پیشنهادی: نحوه فعال کردن گیفت کارت نتفلیکس

چرا باید از گیفت کارت استفاده کنیم؟

پاسخ به چرایی استفاده از گیفت کارت و اهمیت آن تماماً به آشنایی با مزایای استفاده از این گیفت کارت‌ها گره خورده است و در نتیجه باید نقاط قوت و مزیت‌های این کارت‌های اعتباری مجازی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. از مهم‌ترین مزایای استفاده از گیفت کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه شده در مبالغ مختلف

خوشبختانه گیفت کارت‌های کمپانی‌های مختلف در مبالغ مختلفی (از چند سنت گرفته تا چند صد دلار) در بازار عرضه شده‌اند و هر فردی متناسب با بودجه و نیاز خود می‌تواند مبلغ گیفت کارت مدنظر خویش را پرداخت کرده و گیفت کارت را خریداری کند. البته لازم به ذکر است که گیفت کارت‌های صرفاً به دلار عرضه نشده‌اند و امکان ارائه آن‌ها با ارزهای مختلف نظیر یورو نیز وجود دارد.

نداشتن محدودیت زمانی و مکانی

گیفت کارت‌ها عموماً فاقد تاریخ انقضا هستند و دقیقاً نقش یک کارت اعتباری بین‌المللی را برای شما ایفا خواهند کرد؛ به این معنی که شما می‌توانید در ساعت 2 بامداد نیز به راحتی اعتبار گیفت کارت خود را در اکانت خویش در نزد سرویس مورد نظر ردیم کنید.

تحویل آنی

گیفت کارت کمپانی‌ها به صورت آنی صادر می‌شوند؛ البته برای خرید مستقیم گیفت کارت از سرویس‌ها و برندهای موردنظر نیازمند داشتن ویزا/مسترکارت یا حساب پی‌پال هستید، امری که عملاً کاربران ایرانی را وارد یک دور باطل می‌کند! چراکه این کاربران با هدف دور زدن محدودیت‌های تحریمی به سراغ چنین گیفت کارت‌هایی آمده‌اند؛ اما جای نگرانی نبوده و خوشبختانه با وجود فروشگاه‌های معتبری همچون جیب استور، می‌توانید با پرداخت هزینه ریالی گیفت کارت مدنظر خویش به صورت آنی آن را دریافت کنید.

خرید گیفت کارت

مزایای خرید گیفت کارت از جیب استور

جیب استور پلتفرمی برای خرید انواع خدمات در سرویس‌های بین‌المللی با بیش از 10 سال سابقه فعالیتی است و با استفاده از خدمات این مجموعه کاملاً ایرانی و معتبر می‌توانید به راحتی کلیه پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی خود را انجام داده و همچون یک شهروند بین‌المللی در سرویس‌های مختلف ظاهر شوید. این مجموعه معتبرترین مرجع خرید انواع گیفت کارت در ایران بوده که به هنگام استفاده از خدمات آن از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • امنیت و اعتبار بالا: جیب استور همواره به مشتری‌مداری شهرت داشته و تلاش نموده تا بهترین خدمات را در اختیار کاربران خویش قرار دهد که طراحی اپلیکیشن موبایلی جیب استور در کنار وب‌سایت حرفه‌ای این فروشگاه، خود گواهی بر صحت این ادعا بوده و طبیعتاً این مجموعه خدمات خود را به موارد گفته شده خلاصه نکرده و دارای بلاگی بروز از کلیه اطلاعات ضروری و مورد نیاز کاربران است که عملاً به راهنمایی جامع برای حرکت در دنیای تکنولوژی امروز تبدیل شده است. ناگفته نماند که این مجموعه از درگاه‌های بانکی کاملاً امن پشتیبانی می‌کند و به هنگام پرداخت هزینه، شما هزینه را از طریق خود درگاه متعلق به بانک پرداخت می‌کنید و هیچگونه اطلاعاتی از حساب بانکی شما در این مجموعه به ثبت نمی‌رسد.
  • پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه: جیب استور دارای تیم پشتیبانی قدرتمندی بوده که در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات و پیگیری مشکلات پیش آمده برای کاربران است که این موضوع به خودی خود یک پوئن مثبت برای این مجموعه به حساب می‌آید، کیفیت عالی محصولات این مجموعه به قدری بوده که تیم مدیریت آن ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری را در نظر گرفته‌اند که این موضوع نیز نشان از حسن نیت این مجموعه ایرانی فعال در حوزه عرضه گیفت کارت دارد.

بهترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، اصلی‌ترین کاربرد خرید گیفت کارت برای کاربران ایرانی فراهم نمودن بستری برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی بدون داشتن نگرانی خاصی از بابت تحریم‌های بین‌المللی است. به طور کلی فروشگاه‌های بسیاری در ایران ادعای فروش گیفت کارت را دارند؛ اما نکته مهمی که در خرید گیفت کارت حتماً باید توجه کافی به آن داشته باشید، به موضوع اعتبار و همچنین تنوع خدمات مربوط می‌شود، ویژگی‌هایی که جیب استور در آن‌ها نمرات درخشانی را کسب نموده است و اگر به دنبال خرید ایمن گیفت کارت به خصوص خرید گیفت کارت اپل در ایران هستید، توصیه می‌کنیم که حتماً سری به مجموعه جیب استور زده و از خدمات کم‌نظیر آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

 

کدخبر: 995600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟