کشف محموله بزرگ سرم قاچاق در کرمانشاه/ مرغ را به بهانه بسته بندی گران می فروشند!

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ قهرمان شاهی اظهار کرد: اخیرا جرایم تعزیرات حکومتی  برای واحدهای صنفی متخلف تهیه اقلام ضروری مردم با مصوبه سران قوا، خیلی سنگین شده و تا پنج برابر رسیده است.

وی افزود: علاوه بر جرایم سنگین اعمال شده در صورت تکرار تخلف، بحث تعطیلی واحدهای صنفی را نیز در دستور کار داریم و جزء اولویت‌های تعزیرات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان وصولی جرائم تعزیرات حکومتی استان بوده است.

شاهی از شدت گرفتن بازرسی‌هایی دارویی با توجه به وضعیت موجود خبر داد و عنوان کرد: تیم‌های مشترک بازرسی به منظور جلوگیری از توزیع خارج از شبکه دارو بر فعالیت داروخانه‌ها و انبارها نظارت دارند.

وی با اشاره به کشف اخیر یک محموله سنگین سرم در استان (حدود یک‌هزار سرم)، افزود: اگر دارو خارج از شبکه داروخانه‌ای کشف شود مجازات قاچاق کالا اعمال می‌شود و علاوه بر ضبط دارو، دو تا سه برابر جریمه در پی خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در خصوص تخلف برخی از مرغ‌فروشی‌ها در راستای قطعه قطعه کردن گوشت گرم مرغ و فروش آن در بسته‌بندی‌های مجزا بیش از قیمت مصوب، بیان کرد: اگر کسی مجوز بسته‌بندی گوشت مرغ نداشته باشد هرگونه بسته‌بندی بابت خرد کردن مرغ به انواع مختلف، تخلف و گرانفروشی محسوب می‌شود و در این راستا یک واحد صنفی را ۱۵۰ میلیون تومان جریمه کرده‌ایم.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 839929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟