عزت، اقتدار و هوشمندی خصوصیات پلیس ایران اسلامی/ برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، اشرار، سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قابل تقدیر است

به گزارش رکنا از لرستان، حجت الاسلام "سید احمد رضا شاهرخی"درجمع نمازگزاران شهرستان خرم آباد، با تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس، ولایت مداری را مهمترین ویژگی پلیس برشمرد و اظهار داشت: عزت، اقتدار و هوشیاری از عوامل برتری پلیس است و این نیروی خدمتگذار، خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی را از مهمترین وظایف خود می داند.

وی در ادامه، اقتدار پلیس را در سایه اعتماد مردم برشمرد و افزود: مردم می بایست برای افزایش امنیت با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان، با تشکر از اقدامات و عملکرد خوب پلیس لرستان در برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، اشرار، سارقان مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، خواستار استمرار این اقدامات شد و گفت: شما عزیزان دفاع از مظلومان را سرلوحه کار خود قرار داده اید و بر جان خود مقدم می دانید و این مهم برای شما افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به تلاش های مخلصانه پلیس در مسیر تأمین امنیت و آرامش جامعه، بیان داشت: رسالت پلیس در تأمین امنیت و آرامش حساس  بوده که به حمدالله کارکنان این نیروی مردمی به نحو شایسته ای این رسالت خطیر را انجام داده و آرامش را به مردم هدیه کرده اند.

حجت الاسلام شاهرخی، اقتدار معنوی، اخلاق حسنه و سعه صدر را از مشخصه های برجسته پلیس اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: اقتدار پلیس در مبارزه جدی با مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی بسیار ملموس و روشن است و بر هیچ کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: اگر ایران اسلامی در تمام عرصه ها حرفی برای گفتن دارد، نتیجه تلاش های جان بر کفان پلیس و نیروهای امنیتی است که بسیار قابل تقدیر است.

امام جمعه خرم آباد، در پایان با بیان این مطلب که کارکنان پلیس سربازان ولایت و مرجعیت هستند، گفت: خدا را شاکریم که مسئولان انتظامی از فرماندهان تا زیر مجموعه، افرادی مومن و صدیق و خدمت گذار به نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستند و در سراسرکشور در برقراری نظم و امنیت عمومی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 755131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟