علی دایی با رضایت اولیای دم زن ۳۶ ساله را از پای چوبه دار نجات داد

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ علی دایی پس از تلاش‌های مستمر، از خانواده‌ای که ۱۶ سال برای آزادی یک نفر رضایت نداده و تصمیم به قصاص آن فرد داشتند، رضایت گرفت.

زن ۳۶ ساله کرجی قرار بود سحرگاه ۱۷ آذر حکم قصاص وی اجرا شود.  

رئیس شعبه ششم اجرای احکام دادگستری کرج، مسئولان زندان فردیس و ندامتگاه کرج، مددکاران و اولیای دم مقتول در زندان حضور یافتند. مذاکرات برای بخشش متهم با اولیای دم ادامه داشت، اما خبری از بخشش نبود. بالاخره زن جوان روی سکوی اعدام رفت و طناب دور گردنش حلقه شد. در حالی که زن جوان چشمانش را بسته و در انتظار مرگ ایستاده بود ناگهان صدای قاضی شعبه شعبه ششم اجرای احکام را شنید که دستور داد طناب را از گردنش باز کنند و او را پایین بیاورند. اولیای دم که فرزند مقتول بود. در آخرین لحظات او را بخشیدند و زن جوان بعد از ۱۶ سال از کابوس مرگ رهایی یافت.

او سجده کنان روی زمین نشست و در شوک این معجزه الهی به گریه افتاد.

علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران همراه با دادستان و رئیس زندان‌های کرج نزد خانواده شاکی رفته و در دقیقه ۹۰ رضایت اولیای دم که تصمیم به قصاص داشتند را گرفت.

این شخص و خانواده اش در پیامی از علی دایی برای کاری که کرد تشکر کردند. در این پیام آمده است: «آقای علی دایی از شما خیلی تشکر می‌کنم که باعث شدید من دوباره به پدر و مادرم برسم. خیلی از شما ممنون هستم، نمی‌دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم. خیلی لطف کردید در حق من.»

 

 

کدخبر: 749554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟