دزد برق محلات رشت دستگیر شد /به همراه جزییات

به گزارش رکنا از رشت، سرهنگ "محمود حافظی" ، با بیان اینکه تمام تلاش نیروی انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی از وقوع چند فقره سرقت کابل برق و شکایات متعدد مردم رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت‌زنی در نیمه های شب، فردی را که با خودروی شخصی خود به صورت چراغ خاموش به طرز مشکوکی در حال تردد در کوچه‌‌ای خلوت بود را مشاهده و برای بررسی موضوع، خودرو مورد نظر را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه فرد مورد نظر به محض مشاهده پلیس قصد فرار را داشت اذعان داشت: با اقدامات سریع ماموران، سارق 35 ساله دستگیر و در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت کابل برق اعتراف و همچنین مقدار 8 کیلوگرم سیم مسی از وی کشف که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ حافظی در پایان به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند. 

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 745743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟