یک چهارم صهیونیست‌ها به فکر فرار از اسرائیل هستند

به گزارش رکنا، شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) در بخش خبری شامگاه امشب (شنبه شب) خود اعلام کرد، یک چهارم صهیونیست‌های شرکت کننده در نظر سنجی اعلام کردند طی سال گذشته (یهودی) به شکل جدی به مهاجرت (معکوس) از اسرائیل فکر کرده و آن را مورد بررسی قرار داده‌اند.

براساس این گزارش، در میان مخالفان کابینه نتانیاهو این نسبت بسیار بیشتر است و براساس نتایج نظر سنجی که شامگاه شنبه از طریق شبکه کان منتشر کرده، یک سوم اسرائیلی هم تاکید کردند سال گذشته به نحوی به مهاجرت به خارج از (فلسطین اشغالی) فکر کرده‌اند، 8 درصد از آنها به طور دائم (فلسطین اشغالی) را ترک کرده و 24 درصد هم تاکید کردند گزینه‌های جایگزینی همچون خرید یا اجاره ملک در خارج از (فلسطین اشغالی) دارند در حالی که 21 درصد هم گفتند که اقدام به بررسی امکان اشتغال در خارج یا آغاز فعالیت تجاری در آنجا هستند.

5 درصد نیز تاکید کردند مسئله ادامه تحصیل فرزندان خود را در مدارس خارج از (فلسطین اشغالی) مورد بررسی قرار بدهند.

15 درصد نیز اعلام کردند برای مدت به خارج رفته و تلاش کردند با استفاده از پس انداز خود برای مدت خارج از (فلسطین اشغالی) باشند.

در این بین فقط 36 درصد از صهیونیست ها اعلام کردند که به این مسئله فکر نکرده اند.

گفتنی است، براساس گزارش‌‌هایی که طی ماه‌های گذشته در رسانه‌های عبری زبان منتشر شده، میانگین مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها به شدت بالا رفته است به نحوی که تراز مهاجرت در اسرائیل طی سال میلادی جاری بعد از سال‌ها منفی شده است.

تسنیم

 

کدخبر: 1048220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟