احتمال حمله زمینی اسرائیل به لبنان وجود دارد/ الان زمان مذاکره نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، حسن قشقاوی اظهار داشت: تجربه دینی و قرآنی ما می گوید که منطق صهیونیسم، ترور است و مذاکره در این شرایط بی معناست. ما این را در قرآن یافتیم آن زمان که یهودیان صهیونیست (و نه همه‌ی یهودیان) قبیله های بنی قریظه، بنی نذیر و بنی قَینُقاع با پیامبر توافق کردند ولی هنگامی که پای مذاکره رسید، درصدد شدند سنگی را از بالای دیواری که پیامبر برای مذاکره به آنجا رفته بودند، روی سر ایشان بیندازند و حضرت را ترور کنند. این همان کاری است که نتانیاهو کرده و می کند.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به برخی اظهارنظرها مبنی بر این که" عدم پاسخ و انتقام سخت در مقابل شهادت شهید هنیه، اسراییل را چنین گستاخ کرده است" چنین گفت: البته که باید پاسخ داد ولی من نظامی نیسیتم و این حق را به نظامیان کشورم می دهم که بر اساس دیدگاه و تدبیر خودشان، اقدام کنند. در واقع اقدامی که بازدارندگی داشته باشد، مهم است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس دوازدهم درباره احتمال حمله زمینی اسراییل به لبنان گفت: این احتمال وجود دارد ولی تا کنون اسراییل دو ورود ناموفق به این سرزمین داشته است یکی در تاریخ 1982 و جنگ 18 ساله و دیگری جنگ 33 روزه بود که در هر دو بازه زمانی شکست سنگینی را متحمل شدند.

قشقاوی تأکید کرد: به هر حال اسراییل باید خودش را برای یک شکست دیگر آماده کند .

کدخبر: 1045899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟