برای کمک به پزشکیان باید به میدری اعتماد کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، این نماینده مردم تفرش در مجلس دوازدهم تأکید کرد: ما باید به خاظر احترام به تشکیل یک دولت بر مبنای وفاق ملی که از وعده های رییس جمهور بود و عملی کرد، به کابینه او رأی حداکثری بدهیم.

وی افزود: ممکن است کسانی در یک فرآیند 45 ساله، مشکلات سیاسی هم داشته باشند ولی وقتی ابراز ندامت می کنند و یم خواهند برای این دولت و این مردم کار کنند، باید پذیرفته شوند. آقای میدری هم در همین دسته بندی قرار گرفته است و به نظرم مجلس به او اعتماد می کند.

بیاتی درباره اعتماد مجلس به ظفرقندی با توجه به حمایت همه وزرای پیشین بهداشت و درمان از وی، چنین گفت: این اعتماد بستگی مستقیم به دفاع رییس جمهور از او دارد. اگر واقعا خواهان حضور ظفرقندی در کابینه است، باید محکم بایستد و دفاع کند.

وی در خصوص مخالفت های موجود با ظفرقندی گفت: بر اساس فرمایشات رهبری باید وزیر انتخاب شود که تا بُن دندان به نظام معتقد باشد. نمایندگان مخالف بر این باورند که ایشان در مقاطعی از حاکمیت حمایت نکرده است .

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: اگر ظفرقندی عذرخواهی میکرد، کار شکل دیگری جلو می رفت. عذرخواهی از نظام و مردم که اشکالی نداردو هیچکس هم با عذرخواهی از ملت کوچک نمی شود.

وی ادامه داد: به هر حال به نظرم تنها گزینه ای که ممکن است رأی نیاورد ظفرقندی است که آن هم با دفاع پزشکیان، ممکن است ورق برگردد.

کدخبر: 1031853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟