قائم‌مقام اسبق وزیر نیرو: علی‌آبادی کارنامه خوب و مثبتی در صنعت برق و آب دارد

به گزارش رکنا، ستار محمودی روز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ فرمود:علی آبادی به کار کارشناسی اعتقاد دارد و کارهای فنی خوبی انجام داده است.

وی اظهار داشت: وی سوابقی در وزارت نیرو ، مپنا و در حوزه برق و صنعت دارد و همواره از او به خوبی یاد می شود.

این فعال صنعت آب و برق خاطرنشان کرد: علی آبادی به لحاظ توانمندی در صنعت آب و برق با توجه به شناختی که از ماموریت های وزارت نیرو دارد و کسب نتیجه که ایجاد رضایت مندی در مردم است، آینده خوبی برای این وزارت رقم خواهد زد.

محمودی گفت: البته نباید انتظارات را بالا برد زیرا مشکلات وزارت نیرو انباشته شده و نیاز به همراهی همگانی دارد.

وی با اشاره به وجود ناترازی در برق و آب و کمبود ظرفیت در برق تصریح کرد: اقتصاد آب و برق هم نیازمند اصلاح است.

قائم مقام اسبق وزیر نیرو ادامه داد: فرسودگی شبکه های آب و برق نیازمند تعمیرات اساسی است و نیز انتظارات مردم هم به حق است.

محمودی افزود: نباید فراموش کرد که اقدام در این زمینه ها فقط مربوط به وزارت نیرو است بلکه باید سایر وزارتخانه ها و سازمان برنامه و بودجه در کنار وزارت نیرو قرار گیرند.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه باید هر جا نیاز است به اختصاص اعتبارات و یا تعدیل در تعرفه ها به وزارت نیرو کمک کند تا بتوان در این مدت بخشی از مشکلات موجود را رفع کرد و از طرف دیگر دولت هم باید با وزارت نیرو همراهی داشته باشد.

محمودی با بیان اینکه وزارت نیرو یک دستگاه خدماتی زمینه ای و فنی است، بر لزوم همکاری با آن تاکید کرد و افزود: عقب ماندگی سال های گذشته در این زمینه نیاز به اصلاح خیلی مسائل دارد تا بتوان این بحران را که منجر به نابودی آب های زیر زمینی می شود حل کرد.

وی گفت: باید سایر دستگاه ها در این زمینه ورود کرده و با جایگزین کردن مشاغل دیگر، معیشت کشاورزان را تامین کنند تا بتوان از چرخه باطل حفرچاه غیرمجاز رهایی یافت و لازم است وزیر نیرو از بدنه کارشناسی برای رفع مسائل و مشکلات صنعت آب و برق کمک بگیرد.

کدخبر: 1031473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟