عمران عباسی : حضور افراد از طیف های مختلف فکری، نقطه قوت کابینه پزشکیان است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، عمران عباسی  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دوازدهم تصریح کرد: خیلی ها از برنامه نداشتن مسعود پزشکیان انتقاد می کنند ولی واقعیت این است دولت چهاردهم در شرایطی غیرقابل پیش بنی شکل گرفت و لذا فرصتی برای این کار نبود. ضمن آن که رییس جمهور هم بارها تأکید کردند که الگوی رفتاری ایشان بر پایه برنامه هفتم توسعه است. بنابراین انتظار بر پایه عرف غالب، اشتباه است.

نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود، ثبت نام بیش از 85 درصدی نمایندگان به عنوان موافق در بررسی صلاحیت ها را بیانگر اقبال مجلس به کابینه پیشنهادی رییس جمهور برشمرد و در ادامه از میدری به عنوان گزینه‌ای شایسته برای تصدی وزارت تعاون نام برد و تأکید کرد: ما جانانه در کنار رییس جمهور می ایستیم.

وی گفت: این هنر پزشکیان است که فرد یا افرادی مخالف با منش سیاسی خود را به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کرد تا بتواند از ظرف نیروی انسانی توانمند، هزینه شده و کارآمد بهره بگیرد و از فضاهای غالبی که همه انتظار داشتند، عبور کرد.

عباسی همچنین یادآور شد: رأی اعتماد به وزرا، امری تدقیقی و تحقیقی است و نمی توان در این باره پیش بینی کرد ولی می توان به نام هایی که دکتر پزشکیان رییس جمهور محبوب ما در کابینه آورده و تمام سلایق و طیف های فکری مختلف را گردهم جمع کرده تا به درستی کابینه ای بر اساس وفاق ملی شکل دهد، اعتماد کرد و این فرصت را به بهانه‌‌های واهی و طرح مشکلات قدیمی – که افراد از آن هاعبور کرده اند-  از دست نداد.

کدخبر: 1031400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟