فرزانه صادق و میدری حتما در مجلس با چالش جدی مواجه می شوند/ همتی و اتابک  هم مخالفان سیاسی دارند

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، مجید نصیرپور سردهایی به وجود برخی مقاومت ها در مجلس اشاره کرد و گفت: برخی از وزرا، مخالفان سیاسی در مجلس دارند و نه کارشناسی. این موضوع هم در فضای مجلس امری طبیعی است اما به نظرم آقای رییس‌جمهور می توانست در بخشی که مخالفت‌های سیاسی وجود ندارد، انتخاب های بهتری انجام دهد و افراد مناسب‌تری را برای جایگاه‌های پیشنهادی معرفی کند.

نماینده مردم سراب در مجلس دوازدهم با انتقاد از معرفی فرزانه صادق به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: این گزینه حتما با چالش جدی در مجلس مواجه خواهد شد. محمد اتابک و عبدالناصر همتی هم مخالفان سیاسی در مجلس دارند.

وی در پاسخ به این سوال که "آیا وزرای پیشنهادی تحت فشار به رییس جمهور تحمیل شده اند؟" چنین گفت: من به این موضوع ( فشار) قائل نیستم. همه می توانند اصرار کنند ولی مسئولیت انتخاب افراد به طور مستقیم بر عهده ایشان ( پزشکیان ) است. یعنی بالاخره امضای آخر به دست رییس جمهور انجام می شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دوازدهم درباره خطیب به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات نیز گفت: ما نهادهای امنیتی متعددی داریم و هر کس باید در حوزه خودش پاسخگو باشد. آقای خطیب در این موضوع خیلی مورد سوال نیست. اساساً خاصیت دستگاه‌های امنیتی همین است.

به اعتقاد نصیرپور، میدری گزینه وزارت کار هم مخالفان سیاسی دارد و به خصوص در مورد مجلس ششم باید با مخالفان خود در مجلس گفتگوهایی انجام دهد.

 

کدخبر: 1029000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟