پاسخی سخت و دردناک به اسراییل خواهیم داد

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا، طی روزهای اخیر برخی ایران را با این استدلال که "اسراییل به طور رسمی مسئولیت ترور اسماعیل هنیه در تهران را گردن نگرفته است" به راهکارهای دیپلماتیک به جای حملات نظامی فراخواندند.

ابراهیم رضایی ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار رکنا گفت: وقتی همه رسانه‌های این رژیم به وضوح موضوع ترور شهید هنیه را تأیید کردند لذا طرح این مسئله شوخی است. الان وقت حرف زدن از عرف دیپلماتیک نیست.

وی افزود: علاوه بر اینها، همه شواهد، قرائن و مستندات نشان می دهد که این ترور از سوی رژیم صهیونیستی انجام شده و اسناد کافی در این رابطه وجود دارد. بر این اساس، طبق ماده 51 منشور ملل متحد، حق پاسخ متقابل را داریم  و حتما پاسخی سخت و دردناک به این رژیم کودک کش خواهیم داد.

رضایی ادامه داد: از سوی دیگر، وقتی مردم و کودکان غزه را به خاک و خون می کشیدند این قوانین و پروتکل های بین المللی هیچ کاری نکردند بنابراین جنایت صهیونیست‌ها برای ما محرز شده است. لذا برای دفاع از امنیت ملی و بازدارندگی باید متجاوزی که در خاک ما عملیات نظامی انجام داده را تنبیه کنیم و این کار را خواهیم کرد.

وی همچنین از برگزاری دومین جلسه در کمیسیون امنیت ملی خبر داد و گفت: کمیسیون یک بار روز شهادت شهید هنیه تشکیل جلسه داد و ابعاد موضوع را بررسی کرد. بعدازظهر امروز هم با حضور فرماندهان سپاه قدس و مسئولین وزارت اطلاعات این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پاسخ تأکید کرد: ما یک واکنش سخت و دردناک خواهیم داشت.

کدخبر: 1026170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟