قسم می‌خورم پیگیر حق تک تک مردم باشم / در قبال وعده‌ها و گفته‌هایم پاسخگو خواهم بود

مهر در ادامه آورده است ، مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش ظهرامروز ( چهارشنبه ) در جمع هواداران و حامیان خود در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: ما آمده‌ایم که صدای مردم و صدای کسانی باشیم که تا کنون دیده نمی‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی قهرمان و حامی مظلومان جهان بود، افزود: قسم می‌خورم که به شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک تک مردم خواهم بود.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما کاری خواهیم کرد که فقر، تبعیض، جنگ و… از این مملکت رخت بر ببند.

پزشکیان قول داد که پیگیر مشکلات مردمی خواهم بود و از همه ایرانیانی که شایستگی مدیریت دارند استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه روز جمعه سرنوشت ساز است، خطاب به هواداران و حامیانش گفت: همه تلاش کنید که همه مردم را پای صندوق‌ها بیاورید تا سرنوشت و آینده ایران با دست دلسوزان این کشور ساخته شود.

پزشکیان تاکید کرد: دولت‌ها با وجود مردم می‌توانند پایدار بمانند اگر شما مردم در صحنه‌های مختلف کشور حاضر نباشید ما معنا نداریم.

وی گفت: زمانی که شور و شوق شما مردم را می‌بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می‌کنم.

قسم می‌خورم پیگیر حق تک تک مردم باشم

پزشکیان با بیان اینکه قسم می‌خورم پیگیر حق تک تک مردم باشم، تاکید کرد: نگاهم به کسانی خواهد بود که تاکنون دیدگان قدرتمند آنها را نمی‌دید و صدایشان را نمی‌شنید، لذا کاری خواهم کرد که حق مردم به خودشان برگردد و همه مردم در اداره مملکت مداخله کنند.

وی با اشاره به بخشی از سخنان پخش شده از خود درباره سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و افتخار جهانی است که همه به وجود این شهید والامقام افتخار می‌کنند.

پزشکیان تصریح کرد: قهرمانان این مملکت متعلق به همه مردم ایران و نه یک گروه و جناح خاص، هستند.

گفتنی است، پزشکیان امروز( چهارشنبه) در جریان سفرهای تبلیغاتی خود با استقبال مردمی وارد کرمانشاه شد و سپس جهت تجدید بیعت با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به زیارت مزار شهدای کرمانشاه رفت.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نباید بگذاریم یک عده معدود فکر کنند که می‌توانند برای این مملکت و به جای این مردم تصمیم بگیرند و کشور را به ناکجا آباد بکشانند.

وی گفت: اگر با پشتوانه این مردم به قدرت برسم پیگیر مشکلات کارمندان، کشاورزان، کولبران، بازنشستگان، معلمان، دختران و همه اقشار و مذاهب مختلف جامعه خواهم بود و پای آنها خواهم ایستاد.

پزشکیان تاکید کرد: ما قدرت داریم ایران را بسازیم و می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند، نه اینکه مردم ما حسرت زندگی مردمان دیگر کشورها را بخورند.

وی گفت: در پیشگاه مردم، شهدا و خداوند مسئول گفته‌هایم هستم و قول می‌دهم پاسخگو باشم.

کدخبر: 1014806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟