باقری: لبنان قطعا یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌‍‌هاست

علی باقری کنی در حاشیه جلسه امروز( چهارشنبه ) هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره احتمال وقوع جنگ در لبنان، اظهار کرد: در عرصه لبنان مقاومت به عنوان یک بازیگر فعال هم در عرصه بین‌المللی یا میدان و هم در عرصه دیپلماسی نقش‌آفرینی‌هایی داشته که بازدارندگی ایجاد کرده است.

وی تأکید کرد: لبنان قطعا یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌‍‌هاست.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا احتمال جنگ وجود دارد، خاطر نشان کرد: در عرصه لبنان مقاومت به عنوان یک بازیگر فعال هم در عرصه عملیاتی ومیدانی و هم در عرصه دیپلماسی نقش‌آفرینی‌هایی داشته است که به هر حال بازدارندگی های لازم را ایجاد کرده است.

سرپرست وزارت خارجه در ادامه درباره سفر بن سلمان به ایران گفت: سفر پادشاه عربستان به ایران در دستور کار ما و سعودی‌هاست و باید دولت جدید مستقر شود تا بحث ادامه پیدا کند.

باقری در واکنش به احتمال رئیس جمهور شدن ترامپ و مواضع دولت چهاردهم در مقابل او گفت: مولفه‌های قدرت و ظرفیت‌ها در جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که آمدن و رفتن یک فرد در کشور چه به عنوان رئیس جمهور و چه فرد دیگر نمی تواند در سیاست‌های راهبردی ما تاثیر بگذارد؛ هرچند ما پیش‌بینی های لازم را برای تغییرات در صحنه بین الملل از جمله آمریکا را داریم و قطعا دولت جدید تدابیر جدی را اتخاذ خواهد کرد.

کدخبر: 1014729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟