مهار آتش سوزی مهیب کارگاه تولید پوشاک در مشهد + تصاویر

به گزارش رکنا،  آتش پاد سوم محسن اسدی با بیان این مطلب گفت : شامگاه امروز چهارشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۰ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده شعله‌های آتش و دود از داخل یک منزل مسکونی در شهرک طالقانی مشهد ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های ۲۳،۴۷،۲۵،۴۰ را به محل حادثه در خیابان ارغوان اعزام کرد.

آتش سوزی مشهد

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود : با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در یک منزل مسکونی با کاربری تولیدی پوشاک بوقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر قسمت ها و انبار این تولیدی و منازل مجاور بود که آتش نشانان و نجاتگران در اقدامی هماهنگ در عملیاتی نفسگیر ، ضمن تخلیه ساکنان منازل مجاور و انجام عملیات اطفایی از چندین جهت، حریق را مهار و از سرایت آتش به سایر واحد‌های مسکونی اطراف جلوگیری بعمل آوردند.

آتش سوزی مشهد

مدیر منطقه ۵ عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نبود سیستمهای اعلام و اطفائ حریق در این مکان و وجود مواد قابل اشتعال در محل، منجر به گسترش و توسعه این آتش سوزی شده بود و با توجه به اینکه این مکان فاقد بیمه نامه آتش سوزی بوده خسارات مالی زیادی را این آتش سوزی به مالک این کارگاه تولیدی تحمیل کرد.

این گزارش می‌افزاید : خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

آتش سوزی مشهد

شایان ذکر است ؛ آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و پاکسازی محیط حادثه و ارائه توصیه های ایمنی لازم به مالک محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

آتش سوزی مشهد

کدخبر: 744051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟