تشدید برخورد با ادارات پرمصرف برق در هفته جاری / اسامی ادارات منتشر خواهد شد

به گزارش رکنا، کامبیز ناظریان، مدیرعامل توزیع برق پایتخت با اعلام این که پیش بینی های هواشناسی نشان دهنده هفته ای بسیار گرم برای شهر تهران است و احتمال می رود نصاب دمایی ثبت شده در تاریخ این شهر طی هفته جاری شکسته شود گفت: مطابق مصوبه ابلاغی هیات دولت ادارات و دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای عمومی غیردولتی علاوه بر لزوم کاهش مصرف برق موظفند سامانه های سرمایشی خود را نیز یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کار از مدار مصرف خارج کنند.

وی افزود: روشن بودن سامانه های سرمایشی پس از ساعت 12 صرفا با استفاده از انرژی تولیدی توسط مولدهای اضطراری و خودتامین برق ادارات امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: همزمان با پایش مصرف برق دستگاه های اداری از طریق کنتورهای هوشمند، گروه های ارزیاب این شرکت نیز در حال رصد میدانی عملکرد ادارات هستند.

"ناظریان" با بیان این که روز یکشنبه؛ 14 مرداد ماه برق 51 دستگاه اداری شهر تهران به دلیل خودداری از خاموش کردن سامانه سرمایشی در ساعت 12 قطع شده است گفت: با هدف تامین برق مورد نیاز هموطنان، برخورد با ادارات بی توجه به این ابلاغیه طی هفته جاری تشدید شده و در صورت عدم رعایت موضوع، برق مشترک اداری متخلف، قطع و اسامی این دسته از ادارات، ضمن اطلاع رسانی عمومی به نهادهای ذیربط نیز اعلام خواهد شد.

کدخبر: 1026267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟