چراغ‌ راهنمایی 295 تقاطع  منطقه دو بهسازی و رفع نقص شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد حسین کریمی با اعلام این خبر افزود: به منظور آسایش و امنیت تردد هرچه بیشتر شهروندان و روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی ، عملیات بهسازی، مناسب‌سازی و ایمن‌سازی علایم و المان‌های ترافیکی در معابر شریانی و محلی منطقه صورت گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت به‌روزرسانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سامانه کنترل هوشمند تقاطع‌ها گفت: نواقص 60 چراغ راهنمایی چشمک زن برقی و 235 چراغ چشمک زن سولار تقاطع‌های منطقه  رفع و تکمیل شد.

کریمی درادامه به ساماندهی تابلوهای ترافیکی اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری، تابلوهای فرسوده ساماندهی شد.

معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به سایر اقدامات اجرایی افزود: نصب و نگهداری سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس شرکت واحد و ایمن‌سازی طولی بزرگراه‌ها از دیگر اقداماتی است که باهدف افزایش ایمنی تردد در معابر صورت گرفته است.

وی افزود: احصاء و شناسایی دقیق مسائل و مشکلات عملکرد بهینه تقاطع‌ها و نحوه رفع اشکالات زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی هوشمند و زمان‌دار به صورت مستمر انجام  می شود.

کدخبر: 999057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟