هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان نیازمند شوش توزیع شد

ایرنا نوشت:رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش در حاشیه این آیین با بیان اینکه ارزش هر بسته ۱۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر مشق، دفتر نقاشی، مداد، خودکار، تراش، پاک‌کن، خظ کش و مدادرنگی است.

غلامحسین نظری ضمن قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری، شرکت‌های تولیدی، بسیج سازندگی و خیرین شوش برای تهیه این بسته‌های نوشت افزار، از همه خیران این شهرستان برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها دعوت کرد.

وی جشن عاطفه‌ها را فرصتی برای مهرورزی دانست و بیان کرد: جشن عاطفه‌ها که به مدت یک ماه از ۱۷ شهریور تا ۱۵ مهرماه به منظور تامین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود که از همه خیران، مراکز نیکوکاری و شرکت‌های تولیدی برای استمرار مشارکت در این طرح دعوت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش افزود: مردم، نیکوکاران و خیرین این شهرستان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۶۰۵ اقدام به مشارکت در جشن عاطفه‌ها کنند.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با جضور مسوولان شهرستان شوش برگزار شد از مدیران عامل شرکت‌های تولیدی شوش که در این امر خداپسندانه مشارکت داشته و به مسوولیت اجتماعی خود عمل کردند با اهدای لوحی تجلیل شد.

۲ هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند با یک هزار و ۱۰۰ دانش آموز و ۷۰۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش قرار دارند.

شهرستان شوش با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲۰ روستا است.بسیاری از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در روستاهای این شهرستان سکونت دارند.

کدخبر: 1042777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟