شمارش معکوس تخلیه ملک محل انجمن لوپوس با اخذ حکم دادگاه توسط شهرداری تهران و پیمانکار شهرداری
+ فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سرگردانی بیش از 40 هزار بیمار مبتلا به لوپوس با حکم تخلیه که توسط شهرداری تهران و پیمانکارش برای انجمن لوپوس صادر شده ،وتنها سقف بالای سر این بیماران خاص را از بین برد.  

امیر مسرور مدیر انجن لوپوس به خبرنگار رکنا گفت: انجمن حمایت از بیماران مبتلا  به بیماری لوپوس بعنوان تنها مرکز حمایتی ازین بیماران  در سال ۱۳۸۸ تاسیس و با مجوز فعالیت از وزارت کشور فعالیت حمایتی خود را در سطح ملی (کل کشور)آغاز کرده است، درسال ۱۳۹۶یعنی در زمان دکتر قالیباف، از طرف شهرداری وقت تهران تا زمان فعالیت انجمن، ملکی جهت بهره برداری در اختیار انجمن لوپوس قرار گرفت.

وی افزود: شهرداری  این ملک را در یک مزایده  به پیمانکار شهرداری واگذار کرده است و در حال حاضر شهرداری تهران و پیمانکار آن حکم تخلیه انجمن را از مراجع قضایی دریافت کرده است. حال انجمن لوپوس ناگزیر به تخلیه وتوقف فعالیتهای حمایتی از بیماران لوپوس در کل کشور است که جمعیتی در درحدود ۴۰ هزار نفر دارد. از طرفی طبق مصوبه شورای شهر تهران در سال۱۴۰۰ باید شهرداری از املاک خود ملکی را در خیابان میرداماد خیابان تبریزیان دراختیار انجمن لوپوس قرار بدهدکه متاسفانه این ملک متصرف داشته و با وجود حکم خلع ید متصرف آن ، آقای دکتر زاکانی شهردارتهران دستور مستقیم به ماندن متصرف داده است! بی آنکه به وضعیت انجمن لوپوس را در نظر بگیرد.

1 لوپوس

 او گفت:هفته گذشته حکم تخلیه صادر شده و تا 20 شهریور با انجمن لوپوس مهلت داده اند که  ملک را تخلیه کنند.

2 لوپوس

مسرور می گوید:شهرداری املاک دیگری را در  مناطق دیگر و طبقات سوم معرفی کرده است ولی نیاز به بازسازی دارد و چند ماه  نیاز به بازسازی دارد و فقط برای یکسال می توانست در اختیار انجمن باشد. به غیر از هزینه های بازسازی و ترمیم که در توان انجمن نبود،بسیاری از بیماران ما مشکلات مفصلی دارند که نمی توانند 3 طبقه بالا بیایند.

3 لووس

 

کدخبر: 1033841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
منیره چگینی آزاده محتاری
آیا این خبر مفید بود؟