اوقاف شبانه مدرسه ای را در بوشهر ویران و 200 دانش آموز دبیرستانی را آواره کرد + فیلم

به گزارش رکنا ،شب گذشته اداره اوقاف شهرستان بوشهر در غیاب سرایدار مدرسه با لودر وارد دبستان دخترانه عصمت بوشهر شده و این مدرسه را تخریب کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تایید این خبر گفت: شورای حل اختلاف استانداری بوشهر پیگیر این موضوع است و تا روز شنبه این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

یک منبع آگاه در آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: تا خردادماه، این مدرسه غیردولتی فعال بود که موسس مدرسه، این محل را تخلیه کرد. آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، باتوجه به کمبود فضای آموزشی در استان، 200 دانش آموزان از هنرستان رازی را به این مدرسه منتقل کرد. این مدرسه وقفی است و این ملک هم وقف آموزشی بوده است.

او تاکید کرد: در بوشهر کمبود فضای آموزشی بسیار زیاد است و اوقاف به گونه ای این مدرسه را تخریب کرده است که حتی تابلوی مدرسه را هم از بین برده اند و پرونده تحصیلی دانش آموزان نیز روی زمین پراکنده شده است. 

این منبع آگاه افزود: حالا اوقاف هر چقدر هم جلسه بگذارد، دیگر این مدرسه برای آموزش و پرورش، مدرسه حساب نمی شود و به نظر می رسید، اداره اوقاف می بایست جزء کسانی می بود که از تخریب این مدرسه جلوگیری می کرد ولی خودش مرتکب این عمل شد. 

کدخبر: 1040221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟