شرکت ارتباطات مشترک شهر نقشه جامع نیاز شهر تهران  آئین نامه فنی بهداشتی‌ و زیست محیطی را ارائه نکرده است+فیلم

به گزاررش رکنا،سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر با محکومیت حمله رژیم صهیونسیتی به مدرسه تابعین غزه اظهار داشت: رژیم سفّاک صهیونیستی بار دیگر با حمله به غیرنظامیان در اردوگاه پناهندگان در مدرسه تابعین ثابت کرد به هیچ یک از قوانین بین المللی و انسانی پایبند نبوده و نیست. جهان امروز در آزمونی برای مقابله با نسل کشی در غزه قرار گرفته است.

وی با اشاره به موفقیت قهرمانان ایران در مسابقات المپیک گفت: افتخار آفرینی ملی پوشان تیم ملی در آوردگاه المپیک و کسب مدال در رشته های مختلف را به ملت ایران، ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور تبریک عرض می کنم و امیدوارم مجددا شاهد موفقیت روز افزون این قهرمانان در مسابقات بین المللی باشیم.

نجفی با تاکید بر ضرورت اجرای اساسنامه در شرکت ارتباطات مشترک شهر تذکر داد: متاسفانه هنوز اساسنامه این شرکت بر اساس آئین نامه معاملات شهرداری تهران بروزرسانی نشده و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه نگردیده و مشخصات دکل ها همراه با جانمایی آخرین تصویر در سامانه ها در اختیار این شرکت نیز بروزرسانی نشده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران شرکت ارتباطات مشترک شهر باید نقشه جامع نیاز شهر تهران به دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های رادیویی را تهیه و نسبت به جانمایی در قالب طرح جامع مکان یابی و به شورا ارائه می کرد که تا کنون اتفاق نیفتاده است.

سوده نجفی ادامه داد: سوالی که مطرح است این می باشد که تعداد دکل های اپراتور ها و سایر نهاد ها بر روی دکل های مخابراتی شهر تهران چه میزان است و باید تعداد کامل آن همراه با مکان جانمایی صورت گرفته به شورا ارائه گردد. متاسفانه تعداد قابل ملاحظه ای پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ وجود دارد که یا رای آنها صادر نشده و یا اجرایی نشده است.

وی افزود: این شرکت هنوز نسبت به تدوین آئین نامه فنی، بهداشتی‌ و زیست محیطی در راستای رعایت مصوبه شورا عمل نکرده و بر اساس مصوبه شورا باید این شرکت هر ۳ ماه یک بار گزارش خود را به شورا ارائه کند. لذا از شهردار تهران می خواهم نسبت به موارد فوق اقدامات لازم را انجام و نتیجه آن را به شورای شهر ارائه کند.

 

کدخبر: 1028289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟