کاهش ۲۰ درصدی پیام های ۱۳۷ با اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه۱۳

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، جلسه بررسی روند اجرای طرح الگوی خدمت با حضور سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه، معاونان، مدیران و شهرداران نواحی در سالن جلسات شهرداری منطقه۱۳ برگزار شد.

سیدمحمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق در این جلسه ضمن رصد برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در منطقه۱۳ گفت : برنامه ریزی مناسب شاخص قوت اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه۱۳ است که با همفکری شهردار منطقه و پیگیری نواحی، سرعت عمل خوبی در جهت پیشبرد اهداف این طرح مشاهده می شود. 

 وی افزود: هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق ارائه یک خدمت ملموس و مشهود برای شهروندان است که انتظار می رود مناطق پیگیر موضوعات همه جانبه در محور های الگوی خدمت باشند و در این محور ها عناصر زیبایی شناسی و کاربردی بودن را به کار گیرند که تکمیل کننده پروژه ها باشند. 

 سیدمحمد فیاض با ارزیابی خوب عملکرد منطقه ۱۳ در این طرح، موارد و نکاتی را نیز برای پیشبرد بهتر و رفع کاستی ها و مسائل طرح یادآور شد. 

محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اجرای فرآیند برنامه ریزی طرح الگوی خدمت گفت: از ابتدای اجرای طرح الگوی خدمت تا کنون در حوزه های خدمات شهری، ترافیک و عمران فعالیت ها و اقدامات زیادی با تلاش همکاران ما در نواحی در ۱۲ محور کاری پیگیری شده که از آن جمله می توان به مرمت و بهسازی آسفالت معابر، پیاده روسازی و اصلاح معابر، مرمت و احداث نهر و جدول، زیباسازی میادین و معابر، بهسازی و ایمن سازی بوستان ها، خط کشی ترافیکی معابر، تهیه و نصب تجهیزات ترافیکی ، بهسازی و ایمن سازی بوستان ها، خط کشی ترافیکی معابر، تهیه و نصب تجهیزات ترافیکی و بهسازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی اشاره کرد.   

وی افزود: جلسات به طور دائم و برنامه ریزی شده در این منطقه برگزار وضمن بازدید میدانی ، موراد و موضوعات هر هفته به طور مستمر پیگیری می شود. 

شهردارمنطقه۱۳ اظهار داشت: پس از اجرای طرح الگوی خدمت و پیگیری موضوعات مرتبط با شهر، پیام های ۱۳۷ با ۲۰ درصد کاهش روبرو بوده است. 

پیش از جلسه صبح امروز بازدیدی نیز از محور های الگوی خدمت در محله امامت و چهار معبر منتخب با حضور مدیر کل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق و شهردار منطقه۱۳ انجام و پیشرفت فیزیکی و کیفیت اجرای پروژه ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

کدخبر: 1014879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟