گفتگو با عامل قتل زوج تهرانی جلوی چشم پسر 2 ساله شان / به خاطر پول شارژ ساختمان تحقیر شده بودم! + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 7:30 دقیقه صبح شنبه 2 تیرماه امسال خبر قتل مرد و زن جوانی به کلانتری 115 رازی اعلام شد و بلافاصله ماموران به صحنه جرم اعزام شدند.

ماموران در صحنه جنایت با جسد مرد و زن جوانی روبرو شده بودند که غرق روبروی در ورودی خانه شان روی زمین افتاده بودند و پسر 2 ساله آنها نیز با چهره ای پریشان و بهت زده با لباس خونین در کنار آنها روی پله ها نشسته بود.

با شروع تحقیقات و اعلام  گزارش قتل به بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براعه از شعبه سوم دادسرای امور جنایی وی به همراه تیم پزشکی قانونی و تشخیص هویت در محل جنایت حاضر شدند.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت که این زوج جوان پس از درگیری با همسایه طبقه پایین به دلیل پرداخت نکردن پول شارژ ساختمان با ضربات چاقو کشته شده اند و قاتل در همان صحنه قتل مانده بود تا پلیس آن را بازداشت کند.

متهم در اعترافات اولیه به بازپرس پرونده گفته بود : صبح وقتی به خانه برگشتم، همسرم گفت باید 4 میلیون تومان به همسایه را به آنها پرداخت کنم،  عصبانی شدم، چاقو را از آشپزخانه برداشتم ، به طبقه بالا رفتم اول مرد همسایه را کشتم و زمانی که همسرش برای دفاع از او جلو آمد یک ضربه هم به او وارد کردم و هر دو روی زمیان افتادند و مردند .

در نهایت با دستور بازپرس براعه متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم  پلیس آگاهی قرار گرفتم تا صبح امروز 13 تیرماه برای بازجویی پای میز محاکمه حاضر شد و مجدد تمام حرف های قبلی را تایید و قتل را پذیرفت.

بنابر دستور بازپرس و اظهارات متهم جهت تکمیل پرونده وی برای صحت سلامت روان و تست اعتیاد مجدد تحویل اداره دهم پلی آگاهی تهران شد .

گفتگو با متهم

چند سال داری؟

46 سال

ازدواج کردی؟

بله و یک پسر 12 ساله دارم

به چه جرمی بازداشت شده ای؟

قتل زن و شوهر همسایه ام

علت و انگیزه ات از قتل چه بود؟

زمانی که 8 ماه پیش برای زندگی این خانه را اجاره کردیم و نقل مکان کردیم از روزهای اول همسایه طبقه بالا به دلایل نامعلومی شروع به اذیت و آزار من و خانواده ام می کردم، او بارها مرا جلوی چشمان خانواده ام تحقیر کرد و از من به عناوین مختلف پول میگرفت تا اینکه یک روز وقتی به من اعلام کرد که مبلغ 4 میلیون تومان پول شارژ عقب افتاده مانده باید پرداخت کنم عصبانی شدم و دعوایمان شد به پلیس 110 زنگ زدم و کارمان به شورای حل اختلاف رسید تا جایی که قاضی رای بر پرداخت پول به نفع او را صادر کرد.

متهم در ادامه به خبرنگار رکنا گفت: وقتی از طرف قانون ملزم به پرداخت مبلغ 4 میلیون تومان شدم به ناچار به جای پول قرار شد برای او کار کنم مواردی مانند تمیز کردن خانه ،جارو کردن کوچه و ... تا جایی که یک بار هم با متلک پراندن به من گفت زمان هایی که خانه نیستی همسرت با مردهای غریبه ارتباط دارد در این موقع بود که به خودم گفتم یک روز آخر یا او را میکشم یا خودم را!

بعد چه شد؟

من نگهبان ساختمان بودم برای همین شبها سر کار می رفتم صبح آن روز وقتی از سرکار به خانه آمدم و همسرم به من گفت مرد همسایه باز هم 4 میلیون تومانش را می خواهد دیگر مغزم یاری نکرد و به آشپزخانه رفتم چاقو را برداشتم و به قصد کشتنش از خانه خارج شدم.

همسرت در آن لحظه چکار می کرد؟ فرزندت چطور؟

همسرم با داد و فریاد سعی کرد جلوی رفتن مرا بگیرد اما موفق نشد و پسرم هم که حسابی ترسیده بود به داخل اتاقش رفت و مخفی شد من هم همسرم را به زور به داخل خانه هول دادم در را روی بستم و به طبقه بالا رفتم.

من اولش به قصد کشتن نرفتم فقط می خواستم آنها را بترسانم و از او زهر چشم بگیرم، اما او باز هم بد دهانی کرد به زنم تهمت زد، من هم بلافاصله اولین ضربه چاقو را به پهلویش زدم ، در همان موقع دستش را دور گردن من انداخت و با هم به داخل خانه اش رفتیم، در همان موقع ضربه بعدی را به سمت چپ شکمش وارد کردم، زنش درحالیکه پسر کوچکشان را در آغوش داشت برای دفاع از آشپزخانه چاقو برداشت و به من حمله کند و او را هم زدم.

یعنی دلت برای بچه آنها نسوخت؟

لحظه اول که او را دیدم چرا اما بعد آنقدر عصبانی شدم که انگار پرده ای روی چشمانم افتاده بود و دیگر جز ضربه های چاقو چیزی به خاطرم نمی آید.

پس از آن چکار کردی؟

همانجا نشستم تا پلیس آمد و مرا دستگیر کرد

همسر و فرزندت کجا هستند؟

نمی دانم از آنها اطلاعی ندارم ، پسرم وقت ثبت نام مدرسه اش است باید کارهای او را انجام بدهیم.

حرف آخر؟

کاش زمانی که از صاحبخانه ام خواسته بودم پولم را بدهد و تا از آنجا اسباب کشی کنم او قبول می کرد شاید این اتفاق ها نیم افتاد و الان از کرده خودم پشیمانم.

گفتگو با خواهر متهم

از کجا آمده ای؟

یکی از شهرهای غربی

چطور متوجه شدی که برادرت قتل انجام داده است؟

فیلم و خبرش در فضای مجازی پخش شد تازه فهمیدیم چه اتفاقی افتاده

برادرت سابقه بیماری اعصاب داشت؟

خیر

اعتیاد چطور؟

نه او خیلی آرام ومتین بود نمی دانم چرا همچین جنایتی را انجام داده است

همسر و برادرزاده ات کجا هستند؟

آنها پس از بازداشت برادرم به شهرمان آمدند و در خانه پدرش زندگی می کنند.

به دنبال جلب رضایت خانواده قربانی نیستید؟

من اصلا آنها را نمی شناسم و هیچ نشانی از آنها ندارم اما امیدوارم آنها برادرم را به بچه اش ببخشند.

کدخبر: 1014881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟