9 مورد از مکمل های رنگ سرمه‌ای در لباس:

  1. ست سرمه‌ای و قهوه‌ای
  2. ست سرمه‌ای و سفید
  3. ست سرمه‌ای و مشکی
  4. ست سرمه‌ای و زرشکی
  5. ست سرمه‌ای و سبز
  6. ست سرمه‌ای و قرمز
  7. ست سرمه‌ای و طوسی
  8. ست سرمه‌ای و نارنجی
  9. استایل مونوکروم با رنگ سرمه‌ای

رنگ سرمه‌ای یکی از رنگ‌های شیک و پرطرفدار است که استایل شما را خاص و منحصربه‌فرد می‌کند. اما اگر این رنگ را به درستی با رنگ‌های دیگر استایل نکنید، نباید توقع یک تیپ شیک و جذاب هم داشته باشید! بهترین مکمل رنگ سرمه‌ای در لباس عبارت است از: آبی کمرنگ، نارنجی، طوسی، قرمز، سبز، صورتی، زرشکی، مشکی، سفید و قهوه‌ای. 

اگر می‌خواهید تا با تیپ و استایل منحصربه‌فرد خود در هر مجلس و مراسمی بدرخشد، فقط کافیست تا از بهترین ست‌های پیشنهادی زیر و مکمل‌های رنگ سرمه‌ای در لباس استفاده کنید.

images_1718276828_666ad2dcd4dd7.png

مکمل رنگ سرمه‌ای در لباس چیست؟

بهترین مکمل رنگ سرمه‌ای در لباس را باید با توجه به هر مناسبت و مراسم، رنگ مورد علاقه و فصل‌های سال انتخاب کنید. مکمل رنگ سرمه‌ای در استایل رسمی با کژوال کاملاً متفاوت است. بسیاری از فروشندگان لباس در انتخاب بهترین انواع مانتو و شلوار زنانه برای خرید از تولیدی عمده لباس از میان طرح و رنگ های مختلف دچار مشکل می شوند و نمی دانند که کدام رنگ ها را برای ست کردن به مشتریان خود پیشنهاد کنند. در ادامه به شما تکنیک‌های طلایی برای ست کردن هر رنگ با سرمه‌ای را معرفی کرده‌ایم.

images_1718276968_666ad36855706.png

  • ست سرمه‌ای و نارنجی؛ ترکیب برنده و شاد!

نارنجی یکی از رنگ‌های شاد و بسیار زنده است که استایل شما را به بهترین نحو از دیگران متمایز می‌کند. از آنجایی که رنگ نارنجی در چرخه رنگ به عنوان متضاد رنگ آبی به حساب می‌آید، در ترکیب با رنگ آبی تیره و سرمه‌ای به شما استایلی جسورانه و بی‌نظیر می‌دهد. ست سرمه‌ای و نارنجی برای مراسم‌هایی خاص که به دنبال درخشیدن در آن‌ها هستید از بهترین و خلاقانه‌ترین رنگ‌ها به حساب می‌آید.

  • ست سرمه‌ای و طوسی؛ بهترین ترکیب رسمی

طوسی یکی از رنگ‌های خنثی و بسیار پرطرفدار است که در ترکیب با اکثر رنگ‌ها زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. ست سرمه‌ای و طوسی یکی از محبوب‌ترین ترکیب رنگ‌ها در میان بانوان و آقایان به حساب می‌آید که ظاهری شیک و ساده را برایتان به ارمغان می‌آورد. این ست برای فصل سرما و زمستان یک گزینه بسیار مناسب است و برای هر شخصی با هر سلیقه‌ای کاملاً مناسب و کاربردی است.

  • ست سرمه‌ای و قرمز؛ ترکیب شاد و جسورانه

هیچ رنگی مانند قرمز نمی‌تواند استایل و تیپ شما را سرزنده، شاداب و بسیار جسورانه نشان دهد. اگر به رنگ قرمز جیغ و پررنگ حس خوبی ندارید، به راحتی می‌توانید از سایه‌های کمرنگ‌تر قرمز استفاده کنید و همچنان زیبا و جذاب به نظر برسید. رنگ سرمه‌ای و قرمز یک ترکیب رنگ جذاب و پیچیده برای بانوان و بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به حساب می‌آید.

  • ست سرمه‌ای و سبز؛ استایلی متفاوت و خلاقانه

ست سرمه‌ای و سبز یکی از ترکیب‌های خاص و منحصربه‌فرد است و شاید کمتر افرادی جسارت و خلاقیت پوشیدن این دو رنگ با یکدیگر را داشته باشند. اما اگر این دو رنگ در استایل شما وجود داشته باشد، به راحتی تمام نگاه‌ها را به سمت خود جذب خواهید کرد. اگر از این ترکیب رنگ خوشتان آمده است، فقط کافیست تا سایه رنگ سبز را روشن‌تر یا تیره‌تر کنید تا در نهایت به رنگ مناسب و دلخواه خود برسید.

همچنین اگر به دنبال یک استایل فانتزی هستید، استفاده از رنگ سبز پاستیلی در کنار سرمه‌ای به شما استایلی متفاوت و خاص برای شرکت در مراسم‌های رسمی را می‌دهد.

  • ست سرمه‌ای و صورتی؛ ترکیبی شاد و جوان

اگر می‌خواهید تا در مراسمی بسیار خاص و چشمگیر به نظر برسید، فقط کافیست تا از ست سرمه‌ای و صورتی در استایل خود استفاده کنید. رنگ صورتی به خوبی حس سرزندگی و شادی را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید با توجه به مناسبت و مراسم موردنظر یکی از سایه‌های کمرنگ یا پررنگ صورتی را انتخاب کنید. با پوشیدن این دو رنگ در کنار یکدیگر تا حد زیادی جوانتر و شاداب‌تر به نظر می‌رسید.

  • ست سرمه‌ای و زرشکی؛ ساده و تاثیرگذار

زرشکی یکی از سایه‌های پررنگ قرمز به حساب می‌آید که در کنار سرمه‌ای استایلی زیبا و رسمی به شما می‌دهد. برای اینکه استایل شما در بهترین حالت خود باشد، باید از یک رنگ به عنوان رنگ غالب استفاده کنید و رنگ دیگر فقط درصد مشخصی از استایل شما را به خود اختصاص دهد.

  • ست سرمه‌ای و مشکی؛ استایل تیره و خنثی!

شاید در نگاه اول ترکیب دو رنگ تیره با یکدیگر زیاد جذاب به نظر نرسد، با این حال اگر به دنبال استایل کاملاً خنثی و ساده هستید، ترکیب رنگ سرمه‌ای و مشکی برای شما بهترین انتخاب است.

البته در هنگام ترکیب رنگ سرمه‌ای و مشکی با یکدیگر باید به بافت و مدل دوخت لباس‌ها توجه کنید. از آنجایی که هر دو رنگ کاملاً تیره هستند، برای استایلی خاص و جذاب‌تر بهتر است تا از لباس‌هایی با بافت و پارچه متفاوت استفاده کنید تا ظاهر شما یکدست و خسته‌کننده به نظر نرسد.

بهترین ست سرمه‌ای و مشکی: بوت مشکی با لباس بافت سورمه‌ای بلند

  • ست سرمه‌ای و سفید؛ ترکیب بسیار محبوب و شیک

این ترکیب رنگ برای استایل‌های رسمی و روزمره گزینه بسیار مناسبی است. اگر به دنبال یک ست همیشه زیبا و بدون ریسک هستید، رنگ سرمه‌ای را با رنگی خنثی مانند سفید ترکیب کنید و سپس با اعتماد به نفس قدم بردارید. ست سرمه‌ای و سفید یک استایل بسیار تمیز و شیک به شما می‌دهد و با هر رنگ دیگری به خوبی ترکیب می‌شود.

  • ست سرمه‌ای و قهوه‌ای؛ ساده‌ترین و شیک‌ترین ترکیب

ترکیب سرمه‌ای و قهوه‌ای یک ترکیب بسیار ساده و در عین حال کاربردی و جذاب است. ظرافت، پختگی و اصالتی که در ترکیب این دو رنگ با یکدیگر وجود دارد، قطعاً در هیچ ترکیب رنگی دیگری با سرمه‌ای دیده نمی‌شود. اگر به دنبال یک ترکیب رنگ رسمی و شیک برای مراسم اداری و مجالس خاص هستید، ست سرمه‌ای و قهوه‌ای برای شما بهترین انتخاب است.

بهترین ست سرمه‌ای و قهوه‌ای: بافت بلند سرمه‌ای با کت قهوه‌ای/ لباس بافت سرمه‌ای با دامن قهوه‌ای

مانتو سرمه‌ای با چه رنگی ست می‌شه؟

مانتو سرمه‌ای با رنگ‌های مختلفی مانند سفید، قرمز، خاکستری، کرمی، سبز روشن و آبی کمرنگ به خوبی ست می‌شود. اما قبل از انتخاب رنگ مناسب باید به نوع مراسم و مناسبت آن فکر کنید.

مانتو سرمه‌ای و روسری یا کفش قرمز: اگر به دنبال رنگی شارپ و جذاب برای مهمانی و دورهمی زنانه هستید، قطعاً یک روسری یا کفش قرمز برایتان بهترین انتخاب است. یک استایل کژوال و خاص برای تمامی فصل‌ها! 

مانتو سرمه‌ای و شلوار سفید: سفید یک رنگ خنثی است و با رنگ تیره سرمه‌ای یک هارمونی جذاب و کلاسیک ایجاد می‌کند. مانتو سرمه‌ای و شلوار سفید نه تنها برای مراسم رسمی بلکه برای مناسبت‌های غیررسمی نیز مناسب است.

مانتو سرمه‌ای با شال و شلوار کرمی: ترکیب رنگ مانتو سرمه‌ای با شال و شلوار کرمی در اصل بهترین انتخاب برای تیپ سرکار و لباس‌های روزمره است. ترکیب مانتو سرمه‌ای و شال کرمی یک ترکیب بسیار ساده است و هیچ توجهی را به خود جلب نمی‌کند.

خرید و فروش عمده لباس زنانه یکی از راه های پرسود برای کسب درآمد است. اما برای موفقیت در این حرفه، باید بازار را خوب شناخت و از منابع معتبر و قابل اعتماد تامین کننده لباس زنانه استفاده کرد.

کدخبر: 1015110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟