ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • زود به زود سرما می خورم

    حدود 14 سال است به عارضه آرتريت روماتوئيد مبتلا هستم. در مفاصل دست و پا، زانو و آرنج سمت راست احساس درد مي‌كنم. به سرعت دچار سرماخوردگي مي‌شوم و به آلرژي نيز مبتلا هستم. از داروهاي ... استفاده مي‌كنم. آيا اين داروها، با توجه به عارضه‌اي كه به آن مبتلا هستم، داروي مناسبي هستند؟ آيا نياز است كه از واكسن‌هاي سرماخوردگي استفاده كنم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۵۸:۳۹
  • در ماهيچه‌هاي پايم ضعف دارم

    مدتي است كه در ناحيه ماهيچه‌هاي پايم احساس ضعف مي‌كنم و از آمپول... استفاده مي‌كنم. آيا تزريق آمپول فوق، با توجه به سنم مضر است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۵۶:۱۲
  • وقتی می دوم کمرم درد میگیرد

    مدت‌هاست ورزش مي‌كنم و در سال‌هاي اخير ساعت‌هايي را به دويدن اختصاص مي‌دهم اما مدتي است دچار كمردرد شده‌ام ضمن اين كه صبح‌ها در ناحيه كمر احساس گرفتگي مي‌كنم و به سختي از خواب بيدار مي‌شوم، اما اين گرفتگي در طول روز برطرف مي‌شود. گاهي اوقات نيز دردهاي موجود به ناحيه پا انتشار پيدا مي‌كند به طوري كه قدرت ايستادن را از دست مي‌دهم. با توجه به اين شرح‌حال، مشكل و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۵۴:۱۳
  • عضلات پاها و دستهای برادرم تحلیل رفته است

    برادرم 28 سال دارد. از سن12 سالگي به بيماري شاركوماري‌توث مبتلا شده است. در اوايل ابتلا اجسامي كه جلوي پايش قرار داشتند را با پا پرتاب مي‌كرد اما به مرور زمان عضلات پاهايش تحليل رفته و عارضه، به انگشت دست‌هايش نيز انتقال پيدا كرد. پزشك تشخيص نبود هيچگونه راه درماني را داده است، نظرتان در اين رابطه چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۵۲:۰۶
  • زانویم موقع بالا رفتن از پله و جمع کردن درد می گیرد

    مدتي است قسمت زير كشكك زانوي پاي چپم هنگام بالا رفتن از پله و جمع كردن پاها، دچار درد شديدي مي‌شود، البته به تازگي پاي راستم نيز دچار اين دردها شده است. در ضمن گاهي اوقات، مچ پاها، لگن و آرنج نيز دردناك مي‌شوند علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۴۹:۴۹