پاسخ کوبنده الموکالون به مالک چلسی: صلاح پسر ماست!

به گزارش رکنا، مالک جدید باشگاه چلسی در مدت کمی که وارد لیگ برتر انگلیس شده حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

تاد بولی در مصاحبه خود در خصوص آکادمی به سالت گفت: ما یکی از بهترین آکادمی‌های دنیا را داریم. اگر به لیست بازیکنانی که ما تربیت کرده‌ایم نگاه کنید متوجه خواهید شد. محمد صلاح، کوین دی بروینه و اخیرا تامی آبراهام، ریس جیمز، میسون مانت و چالوبا. 

حرف های بولی سریعا واکنش باشگاه سابق صلاح در مصر یعنی الموکالون را در پی داشت. محمد عادل فتحی یکی از مدیران باشگاه در صفحه فیس بوک خود نوشت: چیزی که مالک جدید چلسی گفته نشان از عدم آگاهی او دارد. محمد صلاح از افتخارات باشگاه ما، کشور مصر و فوتبال عرب است. مفتخریم که او یکی از پسران ماست. همه دنیا این را می‌داند که صلاح فوتبال خود را از اینجا با ما شروع کرد، اما به نظر می‌رسد مالک چلسی تنها کسی است که از این حقیقت خبر ندارد.

صلاح در آغاز دوران فوتبالی خود در طول 3 فصل 44 بار پیراهن الموکالون را بر تن کرد و موفق به زدن 12 گل شد. پس از آن 18 ماه به سوئیس رفت و در ژانویه 2014 به خدمت چلسی درآمد. او تنها 19 بار پیراهن آبی ها را بر تن کرد. به ایتالیا رفت و در سال 2017 بار دیگر توسط لیورپول به لیگ برتر بازگشت. جایی که توانست لیگ برتر و لیگ قهرمانان را ببرد و توپ طلا را از آن خود کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 825982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟