بدرقه: انگیزه زیادی برای جبران نتایج قبل داریم

به گزارش رکنا، میلاد بدرقه بازیکن فولاد در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیتش در این تیم و اوضاع کلی خوزستانی ها گفت: خدا را شکر تیم وضعیت خیلی خوبی دارد. بچه ها برای جبران نتایج ابتدای فصل انگیزه خیلی زیادی دارند. 

وی در مورد حضور نکونام در این تیم و حس و حال بازیکنان پاسخ داد: آقا جواد دو سه سالی است که سرمربی فولاد خوزستان است. ایشان همه بچه ها را از نزدیک می شناسد. رابطه رفاقتی با بچه ها دارد اما داخل زمین آن علاوه بر رفاقت، تمرکز روی کار است و بازیکنان باید تلاش 100 درصدی خود را به کار بگیرند. نظم، سخت‌کوشی و یکدلی 3 ضلع مهم برای موفقیت تیم ماست که در کنار حمایت هواداران و پشتیبانی مدیران ان‌شاءالله به روزهای بزرگ ختم می‌شود.

بازیکن فولاد در مورد اینکه در زمان برگزاری بازی های فولاد اگر بازیکنی خوب بازی نکند، باعث عصبانیت نکونام می شود، گفت: همانطور که عرض کردم، نکونام در کارشان خیلی سفت و سخت هستند. وی بیرون زمین با همه رفیق است و مخصوصا با بازیکنان خودش بگو بخند دارد و با همه صمیمی است. ولی داخل زمین  بازیکن باید با تمام وجود فقط کارش را انجام دهد و برای موفقیت تیم بجنگد.

بدرقه در پایان نیز گفت: دلمان برای هواداران تنگ شده و بدون آنها، فوتبال لذت کافی را به آدم نمی دهد. انشاالله که شاهد حضورشان در استادیوم ها باشیم. امروز حضورشان در استادیوم به ما روحیه داد و از آن‌ها ممنون هستیم و قول می‌دهیم برای شادی آن‌ها از با تمام وجود و از ته دل بجنگیم.

کدخبر: 741438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟