معرفی اولین فرماندار زن در کردستان / سودابه ضرغام نژاد  کیست؟

به گزارش رکنا ، آرش زره تن لهونی استاندار کردستان طی حکمی سودابه ضرغام نژاد را به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی کرد.

استاندار کردستان امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار دهگلان با تسلیت شهادت یحیی سنوار به مردم ایران گفت: امروز اینجا گردهم آمده‌ایم تا فصل و نگاهی نو را در این استان حاکم کنیم و بی‌شک توسعه در استان نیازمند تلاش همه جانبه مردم و مسئولان است.

آرش زره‌تن لهونی اظهار کرد: مهمترین عنصر توسعه هر جامعه‌ای نیروی انسانی آن است و بانوان این سرزمین با توانایی‌هایی که دارند باید در جایگاه‌های مهم همانند فرمانداری‌ها نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: بانوان ما دارای توانمندی‌های بسیار بالایی هستند و باید در پست‌های مختلف و مهم مدیریتی همانند فرمانداری‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

استاندار کردستان ادامه داد: فرمانداری جایگاهی مهم، حساس و تاثیرگذار است و امروز بالاترین مقام شهرستان دهگلان به دست یکی از بانوان توانمند و باتجربه سپرده می‌شود و به این مهم تاکید داریم که برسر عهدی که با مردم شریف استان بسته‌ایم خواهیم ماند و به وعده‌ها عمل می‌کنیم.

لهونی اضافه کرد: انتخاب فرماندار زن حامل پیام برای بانوان ایران است که توانایی‌های خود را باور داشته باشند؛ ضمن اینکه فرماندار جدید دهگلان سوابق لازم برای تصدی پست فرمانداری را داشت و از مسئولان شهرستان انتظار داریم با وی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: شهرستان دهگلان دارای نیرو‌های بومی توانمندی است و بی شک از این ظرفیت‌ها در پست‌های مختلف مدیریتی استان و شهرستان بهره خواهیم برد.

استاندار کردستان به مشکل مدیریت شهری دهگلان اشاره کرد و گفت: بحث انتخاب شهردار دهگلان و همچنین پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری این شهرستان را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

امام جمعه دهگلان در این آیین اظهار کرد: انتخاب فرماندار زن در این شهرستان نشان می‌دهد که رویکرد دولت چهاردهم استفاده بیشتر از ظرفیت و توانمندی بانوان و همچنین نیرو‌های بومی در عرصه‌های مختلف مدیریتی است.

ماموستا عبدالسلام محمدی افزود: بانوان ما دارای توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف هستند و در مسئولیتی که به آنان سپرده می‌شود کوتاهی نخواهند کرد و می‌توانند زمینه ساز توسعه و پیشرفت باشند.

وی با قدردانی از خدمات فرماندار سابق دهگلان، از فرماندار جدید خواست، با مدیران استانی و شهرستانی ارتباط خوبی داشته باشند و با همراهی و همکاری مسئولان به رفع موانع و مشکلات این شهرستان کمک کنند.

فرماندار جدید شهرستان دهگلان نیز در این آیین با تقدیر از حسن اعتماد استاندار کردستان اظهار کرد: بی شک انتصاب یک زن به عنوان فرماندار زمینه‌ای برای حضور گسترده بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی خواهد بود.

سودابه ضرغام نژاد افزود: حس مسئولیت پذیری مرد و زن نمی‌شناسد و با تمان توان تلاش خواهم کرد که مسائل و مشکلات شهرستان دهگلان رفع شود، البته در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری مردم و مسئولان این شهرستان هستم.

ضرغام نژاد پیش از این در اداره کل امور بانوان استانداری کردستان مشغول به فعالیت بود.

در این آیین از خدمات حمید معتصمی فرماندار سابق هم تجلیل شد.

 

کدخبر: 1053463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی