وینیسیوس برنده قطعی توپ طلا / جواهر رئال در پاریس تاج گذاری می کند

به گزارش رکنا ، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و همچنین خبرنگاران مطرح فوتبال اروپا در ساعات گذشته رسما اعلام کردند که وینسیوس به صورت قطعی به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۴ انتخاب شده است و این جایزه در این مراسم به او اهدا خواهد شد.

وینیسیوس جونیور به توپ طلا رسید. پاریس چشم انتظار این ستاره برزیلی است تا به عنوان بهترین بازیکن دنیای فوتبال در فصل ۲۴-۲۰۲۳ تاج‌گذاری کند و این جایزه ارزشمند را به خود اختصاص دهد. دنیای فوتبال مهاجم رئال مادرید را به عنوان یکی از بهترین بازیکنانش پذیرفته و حالا فرانس فوتبال و توپ طلا چشم انتظار او هستند.

این بازیکن که در فلامینگو رشد کرد، نمادی صددرصدی از باور داشتن به توانایی خود است. او در این وضعیت رشد کرد تا به همه نشان دهد که هر تلاشی پاداشی به دنبال دارد که در این مورد پاداش از طلا است. او ثابت کرد که همه بازیکنان در دنیای فوتبال می‌توانند رویای توپ طلا را در سر داشته باشند و آن را به منبع الهامی برای خودشان تبدیل کنند و در نهایت هم به آن برسند.

این ستاره برزیلی قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر جایزه توپ طلا را در پایتخت فرانسه به دست آورد. رسیدن به این نقطه که نقطه اوج دنیای فوتبال است آسان نبوده است. داشتن این احساس که شما در نقطه ثقل جهان قرار دارید و توسط ستاره‌های دیگر احاطه شده‌اید چیزی است که فقط بزرگترین بازیکنان آن را تجربه‌ کرده‌اند.

وینسیوس جونیور همین حالا هم یکی از بهترین بازیکنان دنیا است چون آمارهایش به خوبی نشانگر این موضوع است و البته که چند روز قبل هم جایزه بهترین بازیکن در رقابت‌های فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی تیمش همراه بود را دریافت کرد.

وینیسیوس جونیور

این جایزه در دو دهه گذشته تقریبا به صورت انحصاری در اختیار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بوده است. تنها لوکا مودریچ و کریم بنزما توانستند این سلطه را زیر سوال ببرند و این جایزه را از آن خود کنند اما حالا دوری آنها از سطح اول فوتبال باعث شده است که بقیه هم شانسی داشته باشند اما عملکردی که وینیسیوس جونیور در رقابت‌های فصل گذشته که با قهرمانی تیمش در لالیگا و لیگ قهرمانان همراه بود داشته باعث شده است که تردیدهای بسیاری از بین برود.

وینسیوس با همان سرعتی که رئال مادرید به دستاوردهایش اضافه می‌کند از این نردبان بالا رفته است. او از بازیکنی که نقش مکمل را بازی می‌کرد، به بازیکن اول تبدیل شده، در طول فصل بسیار تعیین کننده بوده و نقش مهمی را در ایجاد تعادل در تمامی مسیرها برای تیمش ایفا کرده است.

او در هر دو فینالی که در لیگ قهرمانان حضور داشته در ترکیب اصلی رئال به میدان رفته و موفق به گلزنی شده است. او فصل گذشته مستقیما روی به ثمر رسیدن یازده گل رئال در لیگ قهرمانان نقش داشت و توانست شش گل به ثمر برساند و پنج پاس گل هم برای هم تیمی‌هایش ارسال کند.

دشمن او در این رقابت در واقع هم خانه او است. جود بلینگام و کیلیان امباپه و شاید حتی دنی کارواخال با فاصله بیشتر افرادی هستند که این شانس را داشتند که با او رقابت کنند و البته نباید از نام رودری که عملکرد درخشانی در منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا داشت عبور کنیم.

وینیسویس گاهی اشتباهی دارد اما در عین حال می‌داند که کمتر کسی به اندازه او سختکوش است و به خوبی توانسته است تغییراتی در فوتبالش ایجاد کند تا با شرایطی که تیم به آن نیاز دارد سازگار شود. او از نقش اول تمامی صحنه‌هایی که باعث شد تمسخر شود، حالا به بازیکنی مورد احترام و ترسناک برای کسانی که باید مقابلش به میدان بروند تبدیل شده است.

این بازیکن حالا یکی از مهم‌ترین چهره‌های تبلیغاتی در دنیای فوتبال است. نایکی همین حالا او را به یکی از نمادهایش تبدیل کرده است. او ستاره کمپین‌های بسیاری مانند کمپین علیه نژادپرستی است اما حالا همه منتظر هستند که او را در پاریس با توپ طلا بینند.

باشگاه رئال مادرید، کادر فنی و بازیکنان این تیم به وینیسیوس باور دارند. او نقش مهمی را در بردهای این تیم ایفا کرده است و همه از این موضوع خبر دارند و ارزش زیادی برای این درخشش قائل هستند.

کدخبر: 1043849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟