شگرد عجیب باند سارقان کارت بانکی!/در تله پلیس افتادند

به گزارش رکنا از مازندران؛ سردار سید موسی حسینی اظهار کرد: با شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان بابلی مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی و برداشت غیرمجاز از  کارت موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بابل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مال باختگان مشخص شد سارقان غیر بومی با لهجه عربی و با القای غریب بودن و عدم آشنایی با دستگاه کارتخوان، درخواست شارژ تلفن همراه می‌کردند و در فرصتی مناسب با متوجه شدن رمزکارت، کارت‌های عابربانک مالباختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: چهره سارقان و محل تردد آنان شناسایی و طی هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی، کارآگاهان در مراقبت‌های ویژه پلیسی، زمانی که متهمان قصد فریب شهروند دیگری را داشتند آنان را شناسایی و دستگیر کردند. در این رابطه 4 متهم دستگیر شدند و در تحقیقات پلیسی به 18 فقره سرقت و برداشت بیش از 5 میلیارد ریال از حساب مالباختگان اعتراف کردند. مقادیر زیادی اموال خریداری شده با کارت‌های عابر بانک سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد ومتهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 1050222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟