بایدها ونبایدهای شفقت در روز خداحافظی/استاندار را رها کنید، لرستان روی ریل توسعه می افتد

به گزارش رکنا از لرستان؛ ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که در محل سالن اجلاس جهاد کشاورزی استان برگزار شد، طی سخنانی منتقدانه بیان کرد: در سی سال گذشته لرستان همانند استان‌های دیگر پیشرفت نکرده است که این امر نیازمند تدوین برنامه ریزی عملیاتی و راهبردی است و این برنامه ریزی باید مبتنی بر مبانی نظری نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی اظهار کرد: از همان ابتدای خدمتم دنبال شهادت بودم و اگر اتفاق بیفتد بزرگترین نعمت از سوی خدا به بنده اعطا شده است.

استاندار سابق لرستان افزود: استاندار باید آرامش را در استان حاکم کند چرا که در سایه آرامش کارکردن راحت‌تر است‌.

وی گفت: هدف ما دستیابی به جامعه اسلامی، تمدن اسلامی و امت اسلامی و داشتن رفاه فردی و اجتماعی در شان نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار پیشین لرستان با بیان اینکه تعامل بین دستگاهی در لرستان ضعیف است، افزود: زیرساخت‌های صنعتی در لرستان ضعیف است و یکی از مشکلات صنعت در استان بانک‌ها هستند؛ اما اقتصاد کشاورزی استان در امر اشتغال قوی و پاسخگوست و قرارگاهی در این راستا تشکیل و جشنواره‌های مختلف برگزار کردیم.

شفقت توصیه کرد: برای گرفتن سمت و پست به هر کسی آویزان نشوید و اجازه دهید استاندار کار خود کند؛ مداخله غیر مسئولانه در انتصاب سم مهلکی برای خدمت در لرستان است.

شفقت با اشاره به اینکه روحانیت محور است و گوش به فرمان رهبر هستند و یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی توجهش به توصیه‌های مقام معظم رهبری بود، گفت: تفکر بسیجی پیشرفت همه جانبه را تضمین می‌کند؛ این تفکر عملکرد بزرگانی است که شهید شدند.

وی با بیان اینکه موتور محرک توسعه کشور استانداران هستند، اظهار کرد: باید اختیارات استانداران بالا رود؛ استاندار محور کار کردن نفس مهمی در توسعه کشور دارد.

وی در پایان گفت:جنس و مدل بودجه‌ریزی باید عوض شود.

امین پارسا/لرستان