غافلگیری باند سارقان حرفه‌ای در خرم‌آباد/ رئیس پلیس لرستان خبر داد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام و منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ضمن شناسایی باند سارقان در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفرسارق را شناسایی، دستگیر و از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف که در راستای  تحقیقات پلیسی  تاکنون به ۱۳ فقره سرقت احشام، منزل و سایر سرقت ها در سطح شهرستان خرم آباد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان این که در یک عملیات دیگر یک سارق نیز شناسایی دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد گفت: از این متهم ۷ فقره سرقت کشف شد.

سردار" الهی " با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی مربوطه تحویل شدند، اظهار داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از دامداران و منزل با ضریب پائین امنیتی بوده لذا به دامداران و منازل توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت ها نباشیم.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 1007846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟