آفرینش‌ های رنگین در گلستان/ نمایش آثار هنری تجسمی از 23 هنرمند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «آفرینش‌های رنگین» به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی به کوشش گروه هنری رها و سرپرستی فرانک محبی برگزار می‌شود و 34 اثر هنری از جدیدترین آثار تولید شده در رشته‌های نقاشی، عکس، منبت و ... از 23 هنرمند کشور در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه گروهی می‌توان به احسان غیاثوند، الناز اشرفی‌وند، آرمان اسمعیل‌پور لنگرودی، حسین امانی لری، زهرا جاویدان مهر، زهرا کریم نژاد ایردموسی، سمیه رحمت نژاد واقعی، سمیه سبحانی، سیده بنت الهدی میرعزیزی، شیما شهرآزاد، صفورا تقی زاده، طاهره سادات موسوی نسب، علی رنجبر، فاطمه حسینی، فاطمه حیاتی محمد آباد، فرانک محبی، لیلا بیدرام، مبینا کثیری دولت آبادی، محسن قُضاتی، مریم ملائی میاندهی، معصومه آذری قزلجه، مکیه غریبی و وحید نیکبخت اشاره کرد.

در معرفی این رویداد آمده است: «آفرینش‌های رنگین»، سرمشق و الگوی مسلط و چارچوب فکری و فرهنگی است که مجموعه‌ای از الگوها و نظریه‌ها را برای یک گروه یا یک جامعه شکل داده‌اند.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروهی «آفرینش‌های رنگین» برگزار شد و مخاطبان می‌توانند از امروز تا 2 آبان‌ماه از ساعت 10 الی 19 جهت بازدید از آثار و نمایشگاه به نگارخانه گلستان مراجعه کنند.

نگارخانه گلستان واقع در فرهنگسرای گلستان به آدرس: نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان است.

شماره تماس ۰۲۱۷۷۸۱۳۸۰۲ راه ارتباطی با این نگارخانه است.

آیا این خبر مفید بود؟