فیلم جواب دندان شکن  فریبرز عرب نیا  به مهناز افشار ! / خون مختار امریکا به جوش آمد !

مهناز افشار طی روزهای گذشته با انتشار ویدئویی که اعلام کرده بود همانطور که از نمایشی که در آمریکا همراه با حمید فرخ نژاد، برزو ارجمند و... به روی صحنه برده اند، حمایت شده است، از نمایش مرده شور که فریبرز عرب نیا به ایفای نقش می‌پردازد هم حمایت شود. چرا که هردو نمایش در آمریکا به روی صحنه می‌رود.

حال فریبرز عرب نیا با انتشار ویدئویی در پیج شخصی خود به حمایت مهناز افشار از نمایش واکنش نشان داد. احسان کرمی هم که در خانه امن با مهناز افشار همبازی است با انتشار یک استوری کنایه هایی به عرب نیا زد و از افشار حمایت کرد.

فریبرز عرب نیا ویدئویی را از خود منتشر کرد که در این فیلم حرفهایی بسیار منتقدانه و تند را به مهناز افشار زده است و او را از همه نظر با خود متفاوت دانسته است. فریبرز عرب نیا در ویدئویی که در فضای مجازی از خود منتشر کرد دست به انتقادهایی تند از مهناز افشار زد.

فریبرز عرب نیا در قسمتی از این ویدئو گفت:

من وخانم افشار از نظر آبشخورهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، هیچگونه سنخیتی با هم نداریم.

بیوگرافی فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا بازیگر مشهور سینما وتلوزیون  که مدتی است در کانادا زندگی میکند وحاصل ازدواج او با عسل بدیعی فرزندی به نام جانیار است . فریبرز عرب نیا چندوقتی است که به کانادا مهاجرت کرده است و با پسرش در انجا زندگی می کند.

فریبرز عرب نیا

مهاجرت عرب نیا مانع پخش مختارنامه؟

اولین مصاحبه غیرمنتظره فریبرز عرب‌نیا بعد از مهاجرت باعث شد حرف و حدیث‌ها درباره ممنوعیت بازپخش آثار این بازیگر از تلویزیون بین کاربران فضای مجازی فراگیر شود.

برترین‌ها: اولین مصاحبه غیرمنتظره فریبرز عرب‌نیا بعد از مهاجرت باعث شد حرف و حدیث‌ها درباره ممنوعیت بازپخش آثار این بازیگر از تلویزیون بین کاربران فضای مجازی فراگیر شود.

در این باره مصطفی قاسمیان (روزنامه‌نگار فرهنگی) در توئیتی نوشت: مصاحبه فریبرز عرب‌نیا با صدای آمریکا و حرف‌های اخیر او، اثری روی پخش شدن یا نشدن «مختارنامه» نخواهد داشت. اهمیت این سریال بیشتر از آن است که از مصاحبه بازیگرش تأثیر بپذیرد.

کدخبر: 936105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟