ببینید | تصاویر جدید از خانه رویایی کریستیانو رونالدو در ریاض

کریستیانو رونالدو / کریستیانو رونالدو فوتبالیست / بیوگرافی کریستیانو رونالدو / همسر کریستیانو رونالدو / عکس کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو اعجوبه فوتبال دنیا تابستان گذشته در اوج ناباوری فوتبال دوستان به تیم النصر عربستان پیوست. پیوستن این فوق ستاره به فوبتال عربستان موجی از انتقال های عجیب و گران قیمت به این لیگ ایجاد کرد. بازیکنان بزرگ و نام داری مانند کریم بنزما، نیمار و فیلیپه کوتینیو به تیم های عربسانی پیوسته اند و در لیگ این کشور توپ خواهند زد. یکی از مشخصه های اصلی این انتقال های پول ها و آپشن های سرسام آور برای این بازیکنان بود. از خانه های 25 اتاقه تا خدمتکار های شخصی برای اعضای خانوادشان.

در ویدیو منتشر شده تصاویری از امکانات بی نظیر خانه جدید کریستیانو رونالدو در شهر ریاض از سینمای خصوصی تا مرکز خرید خصوصی نشان داده شده است.

رونالدو در لباس عربی

عربستان سعودی به طور جدی به دنبال توسعه فوتبال خود است و به این منظور ستاره های زیادی را از فوتبال اروپا به خدمت گرفته است. در حقیقت آن ها رونالدو را در زمستان قبلی جذب کردند و ستاره پرتغالی به النصر عربستان رفت. پس از آن بازیکنان دیگری مثل مانه، بروزوویچ، کانته، کریم بنزما، نیمار جونیور و خیلی دیگر از ستاره های فوتبال اروپا در این تابستان به فوتبال عربستان آمدند.

اکنون در روز ملی عربستان، باشگاه النصر عربستان از ستاره های خود با لباس عربی رونمایی کرده است. شاید اگر چند سال پیش گفته می شد که رونالدو قرار است یک روز در فوتبال عربستان بازی کند و لباس عربی بر تن کند کسی باور نمی کرد اما اکنون این قضیه به واقعیت پیوسته است.

رونالدو که لباس شیخ های عربی را برای مراسم روز ملی عربستان بر تن کرده است، درباره حضورش در عربستان گفته بود:" من خیلی خوشحالم که در عربستان هستم و اینجا را دوست دارم."

رونالدو

کدخبر: 931423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟